پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ذ

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به خاطره ای از مرحوم حجت الاسلام والمسلمین اسدالله روحانی، گفت: در ماه مبارک رمضان به اتفاق امام جمعه آران و بیدگل وقتی خدمت این عالم بزرگ رسیدیم ادب و احترام متواضعانه و ارادت ایشان نسبت به مقام معظم رهبری برایم خیلی جالب بود.

حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی، امام جمعه کاشان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با تسلیت درگذشت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ اسدالله روحانی، تولیت مدارس علمیه المهدی (عج) و فاطمة الزهرا(س) آران و بیدگل گفت: در ماه مبارک رمضان به اتفاق امام جمعه آران و بیدگل وقتی خدمت این عالم بزرگ رسیدیم ادب و احترام متواضعانه و ارادت ایشان نسبت به مقام معظم رهبری برایم خیلی جالب بود.

امام جمعه کاشان تصریح کرد: وقتی به این عالم بزرگ پیشنهاد کردم که اگر مشکلی راجع حوزه های علمیه و مسائل فرهنگی منطقه کاشان و آران وبیدگل داریی بفرمایید تا با یادداشت خدمت مقام معظم رهبری منعکس نمایم در پاسخ گفت «خودم یادداشت می کنم».

وی ادامه داد: این عالم بزرگ با دستان لرزان درخواستش به مقام معظم رهبری را پس از خواندن «إِنَّ اللهَ وَ مَلائِکَتَهُ یُصَلُّونَ عَلَی النَّبِیِّ یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا صَلُّوا عَلَیْهِ وَ سَلِّمُوا تَسْلیما» چنین عنوان کرد «من به شما در سحر دعا می کنم و التماس دعا دارم».

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha