پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آزمون پذیرش حوزه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان در بازدید از محل آزمون پذیرش خواهران این حوزه به نقش و جایگاه ورود بانوان در عرصه‌ی دین اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، آزمون پذیرش خواهران حوزه علمیه خراسان برای سال تحصیلی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۱، در دو محل امتحانی از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح جمعه ۲۳ اردیبهشت در مشهد و ۳۳ حوزه‌ امتحانی در سایر شهرهای خراسان رضوی، شمالی و جنوبی برگزار شد.

بر اساس این گزارش، متقاضیان خواهر جهت آزمون، در مقاطع کاردانی و بالاتر در محل مدرسه علمیه حضرت نرجس سلام‌الله علیها و داوطلبان مقطع پایه نهم (سیکل) در مدرسه علمیه حضرت رقیه سلام‌الله علیها، حضور یافتند.

حجت الاسلام و المسلمین سید مصباح عاملی، مدیر حوزه علمیه خراسان در حاشیه این بازدید ابراز کرد: استقبال خواهران برای ورود به حوزه علمیه بیش از پیش شده و در این دوره نیز تعداد خواهران و برادران به لحاظ عدد و رقم و سطح تحصیلی نزدیک به هم است.

مدیر حوزه علمیه خراسان با اشاره به نقش و تأثیرگذاری خواهران مؤمنه در اجتماع، مطرح کرد: همان‌طور که حضور برادران در عرصه‌ی دین، نیاز و تأمین‌کننده‌ رسالت الهی است، در بخش خواهران نیز به همان صورت یک وظیفه محسوب می‌شود و ضرورتی اجتناب‌ناپذیر می‌باشد.

وی افزود: در شرایط فعلی، این حضور موثر خواهران در عرصه‌ی دین، تعیین‌کننده است.

گفتنی است، نتایج این آزمون، ۱۲ خردادماه ۱۴۰۱ از طریق سایت حوزه علمیه خراسان اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha