جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تشییع استاد فاطمی نیا در تهران

مراسم تشییع پیکر استاد فاطمی‌نیا از دانشگاه تهران به سمت چهار راه ولیعصر(عج) و میدان فلسطین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، مراسم تشییع پیکر خطیب مشهور مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالله فاطمی نیا با حضور مردم عزادار و ارادتمندان به این استاد اخلاق و واعظ عالم، از دانشگاه تهران به سمت چهارراه ولیعصر (عج) و میدان فلسطین تشییع شد.

در ابتدای مراسم تشییع پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم و مرثیه سرایی و ذکر مصیبت مداحان اهل بیت عصمت و طهارت، پیام تسلیت مقام معظم رهبری قرائت گردید.

متن پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب:

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت عالمِ واعظِ درس آموز، جناب حجت‌الاسلام آقای حاج سیّد عبدالله فاطمی‌نیا رضوان‌الله‌علیه را به خاندان گرامی و همه‌ی صاحبان عزا و ارادتمندان و مستفیدان ایشان تسلیت عرض میکنم. اطلاعات گسترده و بیان جذاب و لحن شیرین این عالم محترم، منبعی پر فیض برای جمع زیادی از جوانان و راهجویان بود و فقدان آن مایه‌ی تاسف و اندوه است. از خداوند متعال مسئلت میکنم که رحمت و غفران خود را شامل حال ایشان فرماید و پاداش وافر به ایشان عنایت کند.

اقامه نماز میت

حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران هم نماز میت را بر پیکر خطیب و استاد فقید اقامه کرد.

فیلم تشییع با شکوه استاد فاطمی نیا

با وجود اعلام تعطیلی به دلیل آلودگی هوا، جمعیت زیادی در مراسم تشییع استاد فاطمی نیا شرکت کردند و با سینه زنی و ذکر مصیبت سیدالشهدا، پیکر استاد را تا میدان فلسطین بدرقه کردند.

مراسم وداع با استاد فاطمی نیا هم شب گذشته (دوشنبه ۲۶ اردیبهشت)، ساعت ۲۲ در دانشگاه امام صادق تهران برگزار شد.

حرم مطهر حضرت معصومه(س) خانه ابدی استاد

پیکر استاد فاطمی نیا، عصر امروز سه‌شنبه، ساعت ۱۷ از مسجد امام حسن عسکری(ع) قم تشییع و در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) به خاک سپرده شود.

حجت الاسلام والمسلمین فاطمی نیا که مدتی به علت کسالت در بستر بیماری بود، بامداد (دوشنبه ۲۶ اردیبهشت) دار فانی را وداع گفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha