جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مسئول بسیج طلاب و روحانیون یزد

حوزه/ مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه الغدیر استان یزد، از تشکیل گروه های جهادی تخصصی مشاوره اسلامی در همه شهرستان های استان در آینده ای نزدیک خبر داد .

حجت الاسلام مهدی قره چاهی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، با تقدیر از جهادگران و گروه های جهادی استان یزد، اظهار داشت: ۱۹ گروه جهادی استانی در سامانه و اطلس جهادی ثبت شده است و تا پایان سال سایر پایگاه ها نیز باید در سامانه ثبت شوند.

وی افزود: ۴۰ پایگاه بسیج طلاب در سراسر استان یزد فعال هستند و هر پایگاه باید دارای یک گروه جهادی باشد و امیدواریم در سال ۱۴۰۱ این امر محقق شود.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه الغدیر استان یزد، با اشاره به رزمایش جهادگران فاطمی در استان، گفت: در رزمایش هفته گذشته، تعداد هفت نفر از برادران و چهار نفر از خواهران به همراه دیگر گروه های جهادی به شهرستان های خاتم و مروست اعزام شدند.

حجت الاسلام قره چاهی درباره فعالیت طلاب اعزامی به این دو شهرستان، اظهار کرد: طلاب اعزامی با حضور در مساجد، پایگاه های بسیج و نماز جمعه شهرستان های خاتم و مروست به مشاوره مراجعه کنندگان پرداختند.

وی ابراز کرد: پس از حضور طلاب جهادی در رزمایش اخیر شهرستان های خاتم و مروست، با حمایت فرمانداران این دو شهرستان از طلاب علاقه مند به عضویت در گروه های تخصصی مشاوره اسلامی، خرداد ماه امسال ثبت نام می شود و پس از آموزش تخصصی و کسب توانایی و مهارت لازم فعالیت خود را آغاز می کنند.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه الغدیر استان یزد، از تصمیم بسیج طلاب برای تشکیل گروه های جهادی تخصصی مشاوره اسلامی در همه شهرستان های استان در آینده ای نزدیک خبر داد .

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha