شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حاج قاسم

حوزه/ مدیر هنری نشر "خط مقدم" گفت: در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران، یکی از پرفروش ترین آثار این انتشارات، کتاب "حاج قاسمی که من می شناسم" بوده است.

سیدهادی قادری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: این اثر خواندنی به اهتمام سعید علامیان در انتشارات خط مقدم به چاپ رسیده و روایتگر خاطرات جذاب حجت‌الاسلام والمسلمین علی شیرازی از چهل سال رفاقت با سردار دلهاست.

وی افزود: این کتاب ثمره ۱۹ ساعت گفت‌وگو با حجت‌الاسلام شیرازی است و چندی پیش نیز مقام معظم رهبری با استناد به این اثر، خاطره ای از حاج قاسم نقل کرده و متأثر شده و گریستند.

این فعال فرهنگی که خود از جمله هنرمندان گرافیست است، در ادامه بیان داشت: انتشارات خط مقدم، یک نشر جوان است که چند سال است به شکل تخصصی در حوزه مدافعان حرم فعالیت خود را آغاز کرده و علاوه بر کتب داستانی، مباحث پژوهشی و تحقیقاتی با محوریت مقاومت و زندگی شهدای مدافع حرم را مدنظر خویش قرار داده است.

وی همچنین افزود: از دیگر کتاب های پرفروش این انتشارات می توان به کتاب" از فرانکفورت تا رقه" نوشته دکتر هادی معصومی زارع اشاره کرد که ایشان در عراق و سوریه حضور داشته و در جنگ با داعش جانباز شده است و جالب این که برای اولین بار است که یک ایرانی آن هم در مقام استاد دانشگاه به طور مستقیم با عناصر داعش مصاحبه می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha