چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
فرزند آوری

حوزه/مدرسه علمیه الزهرا ء (س) با همکاری موسسه آموزش عالی ریحانه النبی سلام الله علیها کرسی آزاد اندیشی «ادامه تحصیل یا فرزند آوری» را برگزار کرد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، مدرسه علمیه الزهرا ء (س) با همکاری موسسه آموزش عالی ریحانه النبی سلام الله علیها، پیش از ظهر امروز کرسی آزاد اندیشی «ادامه تحصیل یا فرزند آوری» را بصورت حضوری و مجازی برگزار کرد.

معین السادات، مدیر موسسه آموزش عالی ریحانة النبی(س) در این نشست گفت: فرزندآوری جهت بقای نسل و افزایش جمعیت مورد توجه آیات و روایات دینی قرار دارد.

وی اظهار کرد: امروزه صنعتی شدن زندگی و الگوی گیری از سبک های غیر اسلامی باعث بی مهری خانواده نسبت به مسئله فرزندآوری شده است.

در ادامه خانم طباطبایی، از اساتید حوزه خواهران گفت: مسئله امرار معاش خانواده و تامین هزینه های زندگی و فرزندان در حکم مجاهدت در راه خداست.

وی ادامه داد: از اهداف مهم ازدواج فرزند آوری است و تحصیل وسیله ای برای گذراندن زندگی در جهت تلاش برای تربیت بهتر نسل آینده. از مسئله رزاقیت خداوند منان در فرزندآوری نباید غافل شد.

استاد حوزه خواهران تصریح کرد: تشکیل خانواده و فرزندآوری، نسبت به درس و تحصیل در اولویت و ارجحیت قرار دارد و به بهانه ادامه تحصیل آن را به تأخیر نیندازیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha