سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
میکائیل اسکندری

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: امسال با هم افزایی و همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی و عضو شورا، مراسمی در شأن شخصیت حضرت امام خمینی (ره) در سراسر استان برگزار خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام میکائیل اسکندری، امروز در جلسه سیاستگذاری و برنامه ریزی بزرگداشت سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) در آذربایجان شرقی، گفت: امام خمینی(ره) الگویی بی بدیل برای آزادی خواهان در تاریخ معاصر است که حتی بعد از ۳۳ سال از ارتحال ملکوتی اش، جوامع و انسان‌های آزادی خواه، ایشان را برای مبارزات خود علیه استبداد و استعمار و استکبار، الگو قرار می‌دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی افزود: امام راحل شخصیتی است که حضورش ظاهراً در جامعه نیست، اما روح این بزرگوار اقیانوس ملت‌های بزرگ، به ویژه ایران اسلامی را مواج کرده است.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر تعظیم و تکریم رهبر کبیر انقلاب اسلامی، اضافه کرد: امسال با هم افزایی و همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی و عضو شورا، مراسمی در شأن شخصیت حضرت امام خمینی (ره) در سراسر استان برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha