جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جشنواره علامه حلی

حوزه/ دبیر کشوری جشنواره علامه حلی از ارسال ۱۱ هزار و ۶۳۲ اثر از استان فارس به ۱۳ دوره جشنواره علامه حلی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام محمد صالح مازنی، ظهر امروز در هشتمین مراسم اختتامیه جشنواره علامه حلی استان فارس که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه جشنواره علامه حلی با هدف تقویت نشاط علمی و گسترش روحیه علمی آغاز شده است، اظهار کرد: بیش از ۳۵۰ مدرسه علمیه در جشنواره علامه حلی شرکت می کنند.

وی در ادامه با تصریح اینکه در طول ۱۳ دوره جشنواره علامه حلی ۱۵۴ هزار و ۷۸۳ اثر به دبیرخانه جشنواره ارائه شده است، اضافه کرد: سهم استان فارس در ۱۳ دوره جشنواره علامه حلی ۱۱ هزار و ۶۳۲ اثر است.

دبیر کشوری جشنواره علامه حلی عنوان کرد: در میان اثاری که ارسال شده ۸۴۱ اثر به عنوان برگزیده شناخته شده است که سهم استان فارس از این تعداد در ۱۲ دوره ۲۰ اثر بوده است که جای تشکر و قدردانی دارد.

وی خاطرنشان کرد: در نخستین دوره از جشنواره استانی شاهد بیشترین اثر از استان فارس بودیم، که در هفتمین دوره از دومین جشنواره استانی هزار و ۱۱۲ اثر بوده ایم.

حجت الاسلام مازنی افزود: با تدبیری که شورای سیاست گذاری جشنواره داشته است امسال بخش ویژه اساتید نیز به جشنواره اضافه شد با این شرط که زیر ۵۰ سال باشند، البته اگر زیر ساخت ها تامین شود شروط برداشته می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha