سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تصاویر/ دیدار معاون فرهنگی حشدالشعبی با طلاب مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) تبریز

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم الحیدری گفت: ما دیدگاهمان به مقام معظم رهبری فقط به عنوان یک رهبر سیاسی و مقام اول یک کشور نباشد، بلکه به عنوان نایب امام زمان(عج) باید باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم الحیدری، معاون فرهنگی حشدالشعبی در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه حضرت امیرالمؤمنین (ع) تبریز، جهاد تبیین را از دیدگاه حضرت امام خامنه ای واجب قطعی فوری عنوان کرد و گفت: امروز مهمترین تکلیف و وظیفه برای روحانیت تبیین گری است.

معاون فرهنگی حشدالشعبی ادامه داد: آنهایی که عاشق شهادت هستند بدانند که حاج قاسم در سنگر خود که جنگ با کفار داعشی بود به شهادت رسید ‌و امروز سنگر ما روحانیت، سنگر تبلیغ و تبیین است.

وی ادامه داد: یکی از اساسی ترین نیازهای انقلاب پیشرفت است که مورد تاکید موکد رهبر معظم انقلاب است، پیشرفت اساتید و قشر متفکر را به انقلاب علاقمند می کند.

حجت الاسلام و المسلمین الحیدری افزود: روحانیت باید به سلاح تبلیغی روز مسلح باشد و حقیقت را تبیین کند.

وی، جهاد فرهنگی و جنگ نرم را بسیار سخت تر از جهاد نظامی دانست و گفت: جنگ فرهنگی سخت تر از جنگ با داعش است‌. در جنگ فرهنگی تحمل تمسخر ها و استقامت و صبر در برابر تهمت ها مقاومت بیشتری می طلبد.

معاون فرهنگی حشدالشعبی گفت: ما دیدگاهمان به مقام معظم رهبری فقط به عنوان یک رهبر سیاسی و مقام اول یک کشور نباشد بلکه به عنوان نایب امام زمان(عج) باید باشد.

وی ادامه داد: شما طلاب بعد از ملبس شدن به لباس مقدس روحانیت بعضی محدودیت هایی خواهید داشت که با معامله با خدا باید از تمامی فرصت ها برای تبیین حقایق و تبلیغ دین استفاده کنید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha