جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای

حوزه/ کتاب‌های «جهاد تبیین»، «رساله‌ی آموزشی جلد اول: احکام عبادات»، «تفسیر سوره حمد»، «بسته‌ی محصولات فرهنگی سرباز» و «تفسیر سوره حشر» پنج عنوان از پرفروش‌های انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، کتاب‌های «جهاد تبیین»، «رساله‌ی آموزشی جلد اول: احکام عبادات»، «تفسیر سوره حمد»، «بسته‌ی محصولات فرهنگی سرباز» و «تفسیر سوره حشر» پنج عنوان از پرفروش‌های انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است.

بر اساس این گزارش، «جهاد تبیین» موضوعی است که در بیانات حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای بارها مورد تأکید و اشاره قرار گرفته و رهبر انقلاب اسلامی ابعاد مختلف آن را توصیف کرده‌اند. ایشان «جهاد تبیین» را یک فریضه‌ی قطعی و فوری می‌دانند و در این عرصه، هر کسی که می‌تواند باید اقدام کند و سکوت در برابر تحریفات جایز نیست.

«رساله‌ی آموزشی جلد اول: احکام عبادات، مشتمل بر مسائل فقهی مهم و مورد ابتلاء در موضوع احکام عبادی می‌باشد که با رویکرد آموزشی تدوین شده و بر اساس آخرین و جدیدترین فتاوای مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) تنظیم گردیده است.
در این مجموعه احکام عبادات در ابواب فقهی تقلید، طهارت، نماز، روزه، خمس، انفال، جهاد و امر به معروف و نهی از منکر در قالب ۷۷ درسنامه‌ی آموزشی ارائه شده است.

کتاب تفسیر سوره حمد، متن ویراسته‌ی جلسات تفسیر این سوره است که در دوران رهبری معظم‌له در طی سالهای ۱۳۶۹ و ۱۳۷۰ در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور دانشجویان برگزار شده است.

«بسته‌ی محصولات فرهنگی سرباز» شامل ۲۱ کارت پستال از عکس‌های دیده نشده و کمتر دیده شده‌ی شهید حاج قاسم سلیمانی، پوستر «یا حسین فرماندهی از آن توست»، کتاب مصور قاف شامل خاطرات حاج قاسم، کتاب یاران سلیمانی شامل بیانات مقام معظم رهبری در جمع خانواده‌های شهدای مدافع حرم است.

کتاب تفسیر سوره حشر نیز متن ویراسته‌ی جلسات تفسیر این سوره است که در دوران مسئولیت ریاست جمهوری آیت الله العظمی خامنه‌ای در جمع پاسداران و اعضای دفتر ریاست جمهوری در طی ده جلسه از هجدهم تا بیست و سوم مهرماه ۱۳۶۱ صورت گرفته است.

مخاطبان می‌توانند برای تهیه‌ی این کتب و دیگر عناوین انتشارات انقلاب اسلامی تا ۳۱ اردیبهشت به شبستان اصلی راهروی ۶ مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha