جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام حیدری زاد

حوزه/ حجت الاسلام حیدری زاد گفت: آذربایجان غربی دارای نیروی انسانی کیفی و تجربه های مدیریتی بالایی است و درخواست مردم شریف استان از ریاست جمهوری توجه به زیرساخت ها و پیشرفت استان است که به نسبت دیگر استان ها مورد غفلت واقع شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام محمد حیدری زاد، امروز در خطبه های نماز جمعه ارومیه که در مصلای امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، با تاکید بر اهمیت مسئله جمعیت، اظهار داشت: کشور ما در اثر برنامه ریزی های غیر اصولی گذشته در مسیر کاهش جمعیت قرار گرفته است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در پیام به نشست فعالین جمعیت، بر حمایت از خانواده و تلاش برای افزایش جمعیت تاکید و این مسئله را یک وظیفه برای مسئولین و مردم عنوان کردند، بنابراین اگر دولت و ملت هوشیار نباشند در آینده با یک بحران جدی مواجه خواهیم شد، لذا همه دستگاه های حاکمیتی و فرهنگی باید در جهت تبیین این مسئله تلاش کنند.

امام جمعه موقت ارومیه در ادامه گفت: سوم خرداد و آزادی خرمشهر متکی بر سنت های الهی بود و هیچ تحلیل گر نظامی باور نمی کرد که ملت ایران و رزمندگان با آن شرائط خاص به پیروزی دست یابند و به قدری این پیروزی شکوهمند بود که امام راحل آن را رحمت الهی عنوان کردند.

حجت الاسلام حیدری زاد در ادامه با تسلیت ارتحال استاد فاطمی نیا، اظهار کرد: استاد فاطمی نیا با موعظه های خود قلب ها را زنده می کرد؛ خصوصا آن سفارشات تاریخی این مرد بزرگ برای حمایت از رهبر انقلاب. همیشه به همه سفارش می کرد که تضعیف رهبری یک خیانت و گناه بزرگ است و این مسئله با عقل نیز اثبات شده است.

وی در ادامه به سالگرد ارتحال حجت الاسلام و المسلمین حسنی، امام جمعه فقید ارومیه اشاره کرد و گفت: یاد و خاطره امام جمعه فقید ارومیه برای همیشه در دل ها زنده خواهند ماند.

امام جمعه موقت ارومیه تصریح کرد: آذربایجان غربی در دفاع از نظام اسلامی و تمامیت ارضی کشور بهای سنگینی پرداخت کرده است و هنوز هم شهید تقدیم نظام می کند. استان دارای ظرفیت های بسیار فراوانی است و دولت باید در سفر خود به این مسئله نگاه ویژه داشته باشد.

وی افزود: آذربایجان غربی دارای نیروی انسانی کیفی و تجربه های مدیریتی بالایی است و درخواست مردم شریف استان از ریاست جمهوری توجه به زیرساخت ها و پیشرفت استان است که به نسبت دیگر استان ها مورد غفلت واقع شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha