سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
ث

حوزه / امام جمعه قمصر، با تاکید بر لزوم هوشیاری مردم و دولتمردان در برابر توطئه‌های دشمنان، گفت: مسئولین با تلاش مداوم و نظارت دقیق بر بازار، در مقابل گرانی‌های بی‌مورد ایستادگی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام محمدحسین کتابچی امام جمعه قمصر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان ضمن تسلیت ارتحال استاد فاطمی‌نیا، با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس نمونه‌هایی از ایام‌الله است، اظهار داشت: پیروزی‌های کشور در انقلاب اسلامی، دوران جنگ تحمیلی و دفاع از حرم که با امداد غیبی الهی محقق شد، نمونه‌هایی از ایام الله است که باید بزرگ داشته شوند.

امام جمعه قمصر، آزادسازی خرمشهر را یکی از ایام‌الله انقلاب دانست و گفت: برای هیچکدام از استراتژیست‌های جنگی دنیا، فتح خرمشهر قابل قبول نبود اما این اتفاق با امداد غیبی به تحقق پیوست.

وی با تاکید بر اینکه ایمان به خدا و همدلی بین مردم و مسئولان، مهمترین عامل پیروزی فتح خرمشهر بود، مطرح کرد: فراموش نکنیم رهبر معظم انقلاب در سال ۹۵ در ایام سوم خرداد فرمودند: "خرمشهرها در پیش است؛ نه در میدان جنگ نظامی، بلکه در میدانی که از جنگ نظامی نیز سخت‌تر است".

حجت الاسلام کتابچی، تصریح کرد: تجربه ثابت کرده هر موقع مردم و مسئولین در راه خدا مجاهدت کردند با مدد الهی بر دشمن شکست خورده، پیروز شدند.

وی، به جراحی بزرگ اقتصادی کشور توسط دولت سیزدهم اشاره کرد و یادآور شد: کسانی که از کنار یارانه‌های مختلف همانند ارز ۴۲۰۰ تومانی به ثروت‌های هنگفت رسیده‌اند امروز تلاش دارند با از بین بردن همدلی بین ملت و دولت، دوباره اموال مردم را به چپاول ببرند.

امام جمعه قمصر، با تاکید بر لزوم هوشیاری مردم و دولتمردان در برابر توطئه‌های دشمنان، خاطر نشان کرد: مسئولین با تلاش مداوم و نظارت دقیق بر بازار، در مقابل گرانی‌های بی‌مورد ایستادگی کنند.

وی، با انتقاد از افزایش کرایه برخی از ماشین‌های سنگین، گفت: از دولت محترم توقع داریم که بر سر حرف خود بایستد و اجازه گرانی در موارد دیگر را ندهند و با گران فروشان و احتکار کنندگان برخورد بی‌ملاحظه و قاطع داشته باشد.

حجت الاسلام کتابچی، دنیای امروز را دنیای رسانه دانست و یادآور شد: روزگاری مستکبرین برای تسلط بر سایر کشورها و در اختیار گرفتن ثروت آنها از طریق حمله نظامی اقدام می‌کردند، اما امروز با ابزار رسانه کشورها را  به تصرف خود در می‌آوردند و افراد مورد نظر خودشان را به قدرت می‌رسانند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha