جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
منافی

حوزه/ منافی با اشاره به اهمیت مسئله محوری و مخاطب محوری در فضای مجازی، گفت: تولید محتوا باید مسئله‌محور باشد، ما باید مخاطب‌محور باشیم، در صورت مواجهه با مخاطب می‌توانیم آثار ارزشمندی ارائه دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، کارگاه «انتقال تجربه فعالیت بانوان در فضای مجازی» از سوی اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها ویژه شرکت‌کنندگان دوره سواد رسانه برگزار شد.

در این کارگاه، سرکار خانم مهدیه منافی بانوی طلبه و فعال فضای مجازی با بیان اینکه امروز ما در متن جنگ نرم هستیم، عنوان کرد: ما باید فعالیت در فضای مجازی را مثل جنگ در میدان نبرد مهم ببینیم.

این فعال فضای مجازی با بیان اینکه مهم‌ترین رفتار بانوان طلبه در فضای مجازی، حفظ حریم و شخصیت یک زن مسلمان است، افزود: عامل مهم دیگر حفظ شرح صدر است و پس از آن، نوع رفتار با مخاطبان است.

منافی یادآور شد: همانطور که یک بانوی طلبه در فضای واقعی در ارتباط با نامحرم، شئونی را باید رعایت کند، لازم است در فضای مجازی هم همین رعایت صورت بگیرد.

وی تأکید کرد: عرصه فعالیت در فضای مجازی نباید منحصر در مسائل روزمره باشد و اگر بخواهیم وارد مباحث مهم‌تر شویم، بسیار می‌توانیم مؤثر باشیم.

این بانوی طلبه و فعال فضای مجازی با بیان اینکه آموزش زبان برای یک بانوی طلبه و حتی یک بانوی مسلمان بسیار مهم است، فعالان فضای مجازی را به فعالیت‌های گروهی در شبکه های اجتماعی توصیه کرد.

منافی با اشاره با اهمیت مسئله محوری و مخاطب محوری در فضای مجازی، گفت: تولید محتوا باید مسئله‌محور باشد، ما باید مخاطب‌محور باشیم، در صورت مواجهه با مخاطب می‌توانیم آثار ارزشمندی ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه ما در مقابله و مواجهه چند نوع اقدام داریم، به اقدام متقارن و نامتقارن اشاره کرد و اظهار داشت: اقدام متقارن مثبت یعنی در زمین خود و با قوانین خودمان عمل کنیم، همانند رعایت حجاب در ایران؛ اقدام نامتقارن مثبت مثل رعایت حجاب در فرانسه است، یعنی با قواعد خودی در زمین دشمن فعالیت کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha