پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ارتش

حوزه / رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: مهم‌ترین مؤلفه قدرت ارتش، قدرت ایمان و اعتقاد درونی کارکنان ارتش می‌باشد و این باورمندی و اعتقاد در صحنه عمل و در میدان نبرد اطلاعاتی و نظامی، منجر به شهادت و حماسه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، پیش از ظهر امروز در جمع کارکنان، خلبانان و دانشجویان هوانیروز مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن‌پور نزاجا، ضمن تاکید بر تقویت بنیه ایمانی در کنار ارتقا توان نظامی در بین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: وجه تمایز نیروهای مسلح و ارتش ایران با دیگر نقاط جهان، در قدرت ایمان آنها است.

وی افزود: خوشبختانه ارتش جمهوری اسلامی ایران برابر قانون اساسی در پاسداری از استقلال کشور، حفظ تمامیت ارضی، حفظ ارزش‌های نظام و امداد رسانی ایفای نقش می‌کند، که این نقش بسزا ناشی از ایمان و بصیرت دینی و انقلابی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به وظایف ارتش جمهوری اسلامی ایران بر اساس قانون اساسی، گفت: هنر و شایستگی ارتش در این است که در هر شرایطی، آماده دفاع همه‌جانبه از حریم ایران اسلامی باشد و هرگز غافلگیر نشود.

حجت الاسلام‌والمسلمین محمدحسنی با ذکر مثال‌هایی از ایمان و اعتقاد قلبی رزمندگان اسلام، مطرح کرد: مهم‌ترین مؤلفه قدرت ارتش، قدرت ایمان و اعتقاد درونی کارکنان ارتش می‌باشد و این باورمندی و اعتقاد در صحنه عمل و در میدان نبرد اطلاعاتی و نظامی، منجر به شهادت و حماسه می‌شود.

قدرت ایمان و اعتقاد درونی کارکنان، مهم‌ترین مؤلفه قدرت ارتش است

قدرت ایمان و اعتقاد درونی کارکنان، مهم‌ترین مؤلفه قدرت ارتش است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha