پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 1025839
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱
تبریز

حوزه/ یادواره شهدای طلاب و روحانی شهرستان بناب، با حضور مدیر حوزه علمیه بناب، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا و جمعی از روحانیون و طلاب و مسئولان در مصلای این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تبریز، یادواره شهدای طلاب و روحانی شهرستان بناب، ظهر امروز با حضور آیت الله عبدالمجید باقری بنابی مدیر حوزه علمیه بناب، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا، مسئولان، روحانیون و طلاب در مصلای شهرستان بناب برگزار شد.

آیت الله باقری در این یادواره با اشاره به آیه شریفه ۱۵۴ سوره بقره، اظهار داشت: نگویید که شهیدان مرده اند، گرچه از لحاظ جسمی و فیزیکی در قید حیات نیستند، اما روح شهیدان زنده است و حاضر و ناظر بر اعمال ما هستند.

وی خاطرنشان کرد: به خاطر دارم که شهدای طلبه و روحانی با چه شور و شوقی به جبهه‌ها اعزام می‌شدند و بسیاری نیز بخاطر عدم اعزام ناراحت می شدند و اسرار بر اعزام داشتند.

مدیر حوزه علمیه بناب با اشاره به نقش بی‌بدیل شهدای طلبه و روحانی در هشت دفاع مقدس و دفاع از حرم، خاطر نشان کرد: از درگاه الهی خواستارم که ما را شرمنده شهداء نگرداند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha