جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ترور

راکبان یک موتورسیکلت در خیابان مجاهدین اسلام تهران با شلیک گلوله یکی از پاسداران مدافع حرم را مقابل خانه‌اش ترور کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حوالی ساعت ۱۶ عصر، راکبان یک موتورسیکلت در یکی از کوچه‌های فرعی خیابان مجاهدین اسلام تهران با شلیک ۵ گلوله یکی از پاسداران مدافع حرم را مقابل خانه‌اش ترور کردند که به درجه رفیع شهادت نائل شد.

هویت این مدافع حرم، صیاد خدایی معروف به شکاری اعلام شده است.

بنابر اعلام منابع آگاه ضاربین تحت تعقیب نیروهای اطلاعاتی و امنیتی قرار دارند.

مأموران پلیس پایتخت هم در محل حضور داشته و تحقیقات تکمیلی ادامه دارد.

بیانیه سپاه پاسداران:

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای با اعلام خبر اقدام جنایتکارانه تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی در شهادت یکی از مدافعان سرافراز حرم، آورده است: عصر امروز (یکشنبه) در یکی از کوچه های منتهی به خیابان مجاهدین اسلام در شرق تهران، مدافع حرم "سرهنگ پاسدار صیاد خدایی" هدف جنایت تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی قرار گرفت.

این اطلاعیه با تبریک و تسلیت شهادت مدافع سرافراز حرم "سرهنگ پاسدار صیاد خدایی" به خانواده معظم وی تاکید کرده است: اقدام لازم برای شناسایی و دستگیری ضارب یا ضاربین پیش‌بینی و در حال انجام است.

یکی از پاسداران مدافع حرم در تهران ترور شد + بیانیه سپاه و عکس

یکی از پاسداران مدافع حرم در تهران ترور شد + بیانیه سپاه و عکس

یکی از پاسداران مدافع حرم در تهران ترور شد + بیانیه سپاه و عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • یحیی IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    0 0
    آن کسانی دست به این کار زشت و ترور دست زدند حرام زاده و خود فروش و شرف و ناموس و غیرت ندارند برای اسراییل و دشمنان این ملت فعالیت میکنند این پاسدار اسلام به هدفی که داشته همان شهادت بود رسیده اما آن خود فروخته اسرائیل روزی چند بار میمیرد خدا رحمتش کند صبر به خانواده محترم خداوند بدهد ما رزمندگان دفاع مقدس آرزوی چنین شهادت میکنیم که افتخار آنرا نداریم خدا لعنت کنه دشمنان این ملت شریف را که اسراییل و آمریکا هستند
  • رحیم IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    0 0
    با سلام روحش شاد. جای تعجب اینجاست که یک مقام بلند پایه و آن هم نظامی چرا باید ماشین پراید سوار بشود؟ یک لگد محکم به پراید بزنی خم میشود. آن هم تک و تنها و بدون محافظ اگر این شخص در نهادهای دولتی ابرقدرتها بود حتما یک ماشین ضد گلوله داشت و چند محافظ و هویتش هم مشخص نمیشد که در چه منطقه ایی زندگی میکند. جای تاسف دارد.
    • مستانه IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
      0 1
      سلام البته نظر شما کامل درست است ایران عزیز امروز خودش یکی از ابر قدرتهای بزرگ دنیا محسوب میشود و این که یک مقام بلند پایه و نظامی ارشد امروز ایران چرا پراید سوار میشود نشانه ایرانی بودن و حمایت انان از تولیدات داخل است و در واقع بچه های خیلی بامرام و خاکی هستند ولی اگه همچین فرد مهمی در بلاد کفر و نقاق مسئولیت داشت حتما او در رفاه کامل امنیتی و سلطنتی زندگی میکرد و به همگان هم زور میگفت یعنی در واقع هر غلطی دلش میخواست میکرد ..... درووود بر تمام مدافعین حرم و و وطن مون ایران