چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه تبریز گفت: روابط عمومی‌ آموزش و پرورش می‌تواند با استفاده از فرصت شبکه شاد و دیگر شبکه‌های اجتماعی گام‌های بزرگی برای ارتقای سواد رسانه ای در دانش آموزان بردارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، در گردهمایی روسای ادارات اطلاع‌رسانی و روابط عمومی ستادی و استانی آموزش‌ و پرورش سراسر کشور در تبریز اظهار کرد: رویکرد روابط عمومی بایستی علمی باشد، چراکه بزرگ‌ترین آسیب که هم‌اکنون از آن رنج‌برده می‌شود به‌کارگیری افراد غیرمتخصص از مدیریت تا کارشناسان است.

وی افزود: نمی‌توان دانش‌بنیان شد، درحالی‌ که منابع علمی غیر معتبر داشته باشیم، لذا باید پژوهش و تحقیق باشد و در این‌ بین بکارگیری نخبه‌ها لازم است.

امام جمعه تبریز گفت: قابلیت‌ها و توانمندی‌هایی که در روابط عمومی‌ها وجود دارد، خیلی کارساز است. روابط عمومی هر اداره‌ای در واقع می‌تواند آن اداره را در نزد مردم به‌خوبی نشان دهد.

وی ادامه داد: مدیران در انتخاب مسئولین روابط عمومی نهایت دقت را انجام دهند .

امام‌جمعه تبریز گفت: مواجهه خردمندانه و مصون‌سازی دانش آموزان در آموزش‌وپرورش به آموزش‌هایی نیاز دارد که به آن سواد رسانه‌ای می‌گویند و خودبه‌خود در آن‌ها به وجود نمی‌آید و با سیستم آموزشی منسجم امکان‌پذیر است.

وی ادامه داد: روابط عمومی‌ آموزش و پرورش می‌تواند با استفاده از فرصت شبکه شاد و دیگر شبکه‌های اجتماعی گام‌های بزرگی برای ارتقای سوادرسانه ای در دانش‌آموزان بردارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم در ادامه یادآور شد: به گفته مقام معظم رهبری برخی مطالب اضافی درسی باید شناسایی شود و از آموزش‌ها حذف شود.

وی در ادامه پژوهش محوری در زمینه پژوهش‌های فرهنگی، اجتماعی و ارتباطی را خواستار شد و افزود: هزینه‌های پژوهشی از سازمان‌ها تأمین شود و مسئله‌های ارتباطی سازمان حل شود.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه روابط عمومی باید به پیشرفته‌ترین فناوری‌های ارتباطی مجهز شود، افزود: حل مسائل ارتباطی و رسانه‌ای سازمان از طریق نوآوری و خلاقیت و ایده‌های تازه انجام شدنی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha