جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه رشت

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی، کارآمدی دانشگاه‌ها را از مطالبات مردم و دانشجویان عنوان کرد و گفت: دانشگاه باید کارآفرین و مولد باشد و دانشجو بتواند عرصه‌ای را فتح کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی، امروز در دیدار رئیس، معاونان و روسای مراکز آموزش علمی کاربردی استان با اشاره به فعالیت ۹ دانشگاه در گیلان، اظهار کرد: تعداد ۳۲ هزار دانشجو در دانشگاه آزاد استان تحصیل می‌کنند.

وی، کارآمدی دانشگاه‌ها را از مطالبات مردم و دانشجویان عنوان کرد و افزود: دانشگاه باید کارآفرین و مولد باشد و دانشجو بتواند عرصه‌ای را فتح کند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه دانشگاه جامع علمی کاربردی دانش را آمیخته با کار کرده و این مطالبه عمومی است، تصریح کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی می تواند تهدیدها را تبدیل به فرصت کند و از خلاقیت‌های نسل معاصر بهره ببرد.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی، ظرافت، دقت و هنرمندانه عمل کردن را مهم‌تر از وسیله دانست و بیان کرد: کسی که تهدیدها را به تبدیل به فرصت می‌کند، هنرمند است.

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی دانش را آمیخته با کار کرده و این مطالبه عمومی است.

فعالیت ۱۶ مرکز علمی کاربردی در گیلان

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گیلان نیز در این دیدار به فعالیت ۱۶ مرکز علمی کاربردی در استان اشاره کرد و گفت: ۱۷۰ رشته کاردانی و کارشناسی در مراکز علمی کاربردی گیلان تدریس می‌شود.

ابراهیم کازرونی منفرد با اشاره به اینکه برنامه توسعه متوازن کمی و کیفی در دستور کار مدیریت جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی است، اظهار کرد: رشته‌هایی که در کوتاه مدت منجر به اشتغال شود در اولویت قرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • m IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    0 0
    وقتیکه سطح علمی دبیرستانها پایین باشد نباید انتظار بالا بودن سطح دانشگاه و کارافرین دانش بنیان باشد.