جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خانم فاطمه نعمتی-مشکین شهر

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه فاطمیه سلام‌الله‌علیها مشکین‌شهر از رشد ۸۰ درصدی پذیرش این واحد آموزشی در سال ۱۴۰۱ خبر داد. 

خانم فاطمه نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل، اظهار داشت: مدرسه علمیه فاطمیه سلام‌الله‌علیهامشکین شهر از قدیمی‌ترین مدارس علمیه خواهران استان اردبیل بوده و به حول و قوه الهی توانسته به شکل قابل توجهی در فرهنگ نابسامان شهر ناشی از تهاجم فرهنگی و شبکه‌های بیگانه غربی، اثر مثبتی داشته باشد.

وی افزود: تبلیغات ضد انقلابی از یک سو و وجود شبکه‌های ماهواره‌ای معاند از سوی دیگر سبب شده بود تا سال‌های قبل آمار پذیرش مدارس علمیه خواهران کشور افت محسوسی داشته باشد که مدرسه علمیه خواهران مشکین‌شهر نیز از این قاعده مستثنی نبود اما وجود روحیه جهادی و خالصانه کادر، اساتید و مبلغان این واحد حوزوی، حرارت حب اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام را در دلهای خانواده‌ها شعله‌ور کرد.

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه سلام‌الله‌علیها مشکین‌شهر ادامه داد: مبلغان خواهر این شهرستان در طول سال، تمامی فعالیت‌های تبلیغی‌شان پذیرش محور بود که به حول و قوه الهی امسال قریب به ۸۰ درصد پذیرش این واحد علمی - تربیتی نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

نعمتی با اشاره به نقش تبلیغ چهره‌به‌چهره در روند رو به رشد پذیرش این واحد علمی - تربیتی اظهار کرد: تبلیغ به اشکال مختلف صورت می‌گیرد اما منبر و سخنرانی و ارتباط نزدیک بیش از هر رسانه و تبلیغی در این امر موثر بوده است.

وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به تمدید مهلت ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران تا آخر خرداد ماه، مجموعه این واحد علمی و تربیتی تلاشی مضاعف برای جذب حداکثری داوطلب داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha