جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
هند

حوزه/ رسانه های هندی گفتند که یک سالخورده در پی مجروحیت ناشی از کتک زدن یک مسئول هندی به گمان اینکه این پیرمرد، مسلمان است، فوت کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، رسانه های هندی گفتند که یک سالخورده در پی مجروحیت ناشی از کتک زدن یک مسئول هندی به گمان اینکه این پیرمرد، مسلمان است، فوت کرد.

کلیپ های منتشر شده نشان می دهد که مسئول هندی به این پیرمرد متعرض می شود.

این مسئول هندی از پیرمرد می خواهد که کارت شناساییش را نشان بدهد، امّا پیرمرد کارت شناسایی را پیدا نکرد و فرد متجاوز یک سیلی زد و از او پیرسید، آیا تو محمد هستی؟ و بعداً مشخص شد که قربان مسلمان نبوده و به مشکلات عقلی دچار بوده است.

روزنامه "هندوستان تایمز" نوشت: این حادثه در شهر "راتلام" اتفاق افتاد و فرد متجاوز "دنش کوشواها" نام دارد. او و همسرش از رهبران حزب ملت هند هستند.

این روزنامه اشاره کرد: این فرد مضروب، مسلمان نبوده، بلکه از پیروان دین جینیسم، یکی از ادیان رایج در جنوب قاره آسیا بوده است.

این حادثه موجی از خشم را در شبکه های اجتماعی برانگیخت و روزنامه "رنا ایوب" گفت: سلام ای اهل عالم، این وضعیتی است که هند اکنون به آن رسیده است و یک پیرمرد به گمان مسلمان بودن تا حد مرد زده می شود.

روزنامه "نوامی بارتون" هندی اشاره کرد: مسئله عجیب در این حادثه این است که اخبار تا به حال منتشر شده؛ چراکه این فرد به گمان مسلمان بودن، کشته شده، امّا در واقع مسلمان نبوده است، امّا اگر در واقع مسلمان بود، آیا داستان آن طی چند ساعت منتشر می شد، یا اینکه آنچه برای مسلمانان اتفاق می افتد، طبیعی و عادی شده است؟

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha