پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سبحانی نیا

حوزه / حجت الاسلام فاضل به عنوان دبیر هفتمین جشنواره علامه حلی قزوین معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمدرضا سبحانی نیا، معاون پژوهش حوزه علمیه استان قزوین، ظهر امروز در نشست شورای سیاستگذاری علامه حلی قزوین گفت: جشنواره علامه حلی فرصتی برای رقابت آثار پژوهشی طلاب حوزه های علمیه کشور است و استان قزوین در این عرصه به خوبی وارد شده است.

معاون پژوهش حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: حوزه علمیه قزوین در زمینه پژوهشِ طلاب و اساتید گام های خوبی برداشته و اقدامات شایسته ای در این زمینه انجام داده است.

وی عنوان کرد: اگر اساتید بخشی از برنامه های آموزشی خود را در قالب تحقیق و پژوهش از طلاب درخواست کنند به طور حتم این روش بستری را برای نهادینه شدن روح پژوهش در طلاب فراهم می کند.

سبحانی نیا ادامه داد: امروز نیازمند تقویت نگاه پژوهشی در میان اساتید مدارس علمیه هستیم، چرا که تا زمانی اساتید نگاه پژوهشی نداشته نباشند نمی‌توان انتظار داشت که این مسأله مهم در میان طلاب مدارس نهادینه شود.

در این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا مدیر حوزه علمیه قزوین و حجت الاسلام رضا کاظم لو مدیر حوزه علمیه خواهران مطالبی را برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره پژوهشی استانی ارائه کردند.

در این نشست همچنین بر اجرایی شدن مرحله مدرسه ای جشنواره هفتم استانی تاکید و مشکلات پیش روی مدارس در این زمینه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مصوّب گردید که مرحله مدرسه ای در تمام مدارس اعم از خواهران و برادران اجرا شود.

در پایان نشست حجت الاسلام فاضل به عنوان دبیر هفتمین جشنواره علامه حلی قزوین معرفی شد.

دبیر هفتمین جشنواره علامه حلی قزوین معرفی شد

دبیر هفتمین جشنواره علامه حلی قزوین معرفی شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha