جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
پوستر شهادت امام صادق در حرم

حوزه/ مراسم عزاداری شهادت امام صادق علیه السلام از عصر پنجشنبه ۵ خرداد تا شام جمعه ۶ خرداد در حرم مطهر بانوی کرامت برپا خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، برنامه مراسم حرم مطهر بانوی کرامت در شب و روز شهادت امام صادق علیه السلام از سوی روابط عمومی و تبلیغات این آستان مقدس اعلام شد.

بر اساس این گزارش، پنجشنبه ۵ خردادماه از ساعت ۱۸:۳۰ مراسم انس با قران کریم با حضور قاریان قرآن کریم آقایان تقی پور، عبداللهی و غروی، بیان نکات تفسیری حجت الاسلام سیداحمد مشرف و مداحی علی حبیب زاده برگزار می شود.

ویژه برنامه شب شهادت امام جعفر صادق علیه السلام نیز پنجشنبه شب با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد دارستانی و مداحی و قرائت دعای کمیل حسن شالبافان دنبال خواهد شد و سپس زیارت جامعه کبیره توسط حجت الاسلام ناصر شهیدی قرائت خواهد شد.

مراسم روز شهادت امام صادق علیه السلام نیز از بعد از نماز صبح با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین مؤمنی و قرائت دعای ندبه و عزاداری توسط عباس حیدرزاده شروع می شود و قبل از اذان ظهر نیز مراسمی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علی حسین زاده و مداحی محمد ریحانی و جواد احمدی برگزار می شود.

عصر روز شهادت امام صادق علیه السلام نیز محفل عزاداری آذری زبانان با سخنرانی حجت الاسلام هاشمی هشترودی و مداحی بهنام عابدینی و شهروز حبیبی در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می شود.

مراسم عزاداری شام شهادت امام ششم در حرم مطهر بانوی کرامت بعد از نماز عشا با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین مؤمنی و مداحی سیدرضا نریمانی برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha