سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
خرمشهر

حوزه/ مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس یادآور رشادت ها و از خودگذشتگی ها است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان امروز در مراسم بزرگداشت چهلمین سالروز عملیات غرور آفرین آزادسازی خرمشهر که در مصلای الغدیر خرم آباد برگزار شد، با تبریک سالروز آزاد سازی خرمشهر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و از خودگذشتگی رزمندگانی است که شجاعانه برای حفظ دین، خاک و شرافت انسانی ما مبارزه کردند.

سرهنگ محسن رشیدی افزود: این مراسم به پاس قدردانی از صبر و از خودگذشتگی خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان برگزار شده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۸۴ خرم آباد نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا بویژه شهدای عملیات بیت المقدس، گفت: پیروزی در هشت سال دفاع مقدس حاصل تلاش همه مردم و نیروهای مسلح ایران بود که در کنار هم و گوش به فرمان ولی امر، به مقابله با دشمنی شتافتند که مورد حمایت تمام ابرقدرت‌های زمان خود بود.

امیر مراد خوش کنار افزود: رزمندگان لرستانی با شجاعت و ایمان راسخ و اراده آهنین با تقدیم ۳۰۰ شهید و صدها مجروح و جانباز در مقابل رژیم غاصب بعثی ایستادند و عزت و شکوه میهن اسلامی را حفظ و برگ زرینی در دفتر خاطرات ملت ایران به ثبت رساندند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha