پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سید محمد سعیدی

حوزه/ تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه نباید مشغله های کاری باعث شود که وظایف خود را فراموش کنیم، گفت: افرادی که از مسئولیت های خود شانه خالی می کنند، از کج روی ها چشم پوشی می کنند، به وعده هایی که داده اند عمل نمی کنند و وظایف خود را به عهده دیگران می اندازند باید بدانند که روزی همه این ها محاسبه خواهد شد و در محضر خدا باید پاسخگو باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله سیدمحمد سعیدی در دیدار محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری که ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با اشاره به انتظاراتی که رئیس جمهور، مردم و قانون از وزارت علوم دارند، اظهار کرد: همه این انتظارات باید اولویت بندی شوند و در حد توان به این انتظارات پاسخ داده شود.

وی با بیان اینکه نباید مشغله های کاری باعث شود که وظایف خود را فراموش کنیم، افزود: در شرع مقدس هم بر برنامه ریزی و محاسبه نفس قبل از اینکه خداوند بخواهد اعمال ما را محاسبه کند تأکید شده است؛ بنابراین مسئولان ما باید قبل از اینکه مأموریتشان تمام شود عملکرد خود را محاسبه کنند.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت افزود: افرادی که از مسئولیت های خود شانه خالی می کنند، از کج روی ها چشم پوشی می کنند، به وعده هایی که داده اند عمل نمی کنند و وظایف خود را به عهده دیگران می اندازند باید بدانند که روزی همه این ها محاسبه خواهد شد و در محضر خدا باید پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه وقتی در محضر بزرگی هستیم حتی کارهایی که وظیفه ما نیست را هم انجام می‌دهیم، گفت: همه ما در محضر خداوند هستیم و این شیرین کاری ها را باید در محضر خدا هم انجام دهیم و یقین داشته باشیم که خدا چندین برابر به ما پاداش خواهد داد.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه خداوند است که انسان را در مسندها می نشاند، افزود: اگر خدا نخواهد، هیچ مسئولی بر صندلی خود نمی تواند بنشیند و افراد زیادی بر صندلی ها نشانده می شوند تا امتحان شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • زهرا IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    0 0
    دست نشانده ها بر مسندها می نشینند، پس باید حامیان مدیران کج رو را شناسایی و دستشان را کوتاه نماییم و راه را برای مدیر شدن افراد لایق فراهم کنیم!