پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس

حوزه/ مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس گفت: دلیل توفیق سرود سلام فرمانده نیت خالص بود؛ خداوند وعده داده اگر کارهایی که انجام می دهید برای من باشد، قطعا نتیجه خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، سید محمد تقی سهرابی، امروز در جلسه شورای استانی جهاد تبیین که در سالن جلسات مدیریت حوزه علمیه فارس برگزار شد، ضمن گرامی داشت سالروز آزاد سازی خرمشهر، اظهار کرد: برای خرمشهرهای پیش رو نیز آرزوی موفقیت داریم.

وی در ادامه با تصریح اینکه پس از انقلاب فعالیت های بسیار مطلوبی انجام شده است، اضافه کرد: متناسب با فعالیت های صورت گرفته بهره ای که باید برای خروجی فعالیت ها داشته باشیم را نداریم، به همین دلیل مقام معظم رهبری جهاد تبیین را یک فریضه می دانند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس عنوان کرد: اگر تبیینی می خواهد صورت گیرد باید خالص و برای خداوند باشد؛ دلیل توفیق سرود «سلام فرمانده» نیت خالص بود؛ خداوند وعده داده اگر کارهایی که انجام می دهید برای من باشد، قطعاً نتیجه خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: برداشت من از بیانه گام دوم رهبر معظم انقلاب در خصوص خودسازی این است که اگر خودسازی صورت نگیرد، مراحل بعد جامعه پردازی و تمدن سازی نیز اتفاق نمی افتد، همچنین باید از مجموعه اقدامات انجام شده آسیب شناسی شود.

سهرابی با انتقاد از بدحجابی در پروازهای هواپیمایی، افزود: نباید ناهنجاری ها عادی سازی شود؛ مقام معظم رهبری می فرمایند دشمنان در چهار حوزه دین، اخلاق، امید و بر روی آگاهی مردم کار می کنند.

وی گفت: دشمنان برای اینکه به سبک زندگی اسلامی آسیب وارد کنند یک شبکه ۲۴ ساعته که بسیار گران است را راه اندازی کرده اند، در واقع اقدام و عمل می کنند.

به گفته مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس چهار محور دین، اخلاق، امید و آگاهی مردم مطالبه رهبر معظم انقلاب از دستگاه های فرهنگی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha