پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مفتی اعظم عمان

حوزه/ شیخ احمد بن حمد الخلیلی تأکید کرد: شیوع ویروس آبله میمون در اروپا و آمریکا بین همجنس گرایان، مجازات الهی برای ترویج بی بند و باری است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ احمد بن حمد الخلیلی مفتی اعظم عمان تأکید کرد: شیوع ویروس آبله میمون در اروپا و ایالات متحده آمریکا بین همجنس گرایان، مجازات الهی برای ترویج بی بند و باری و فحشا و تحقق معجزه حضرت نبی اکرم (ص) است.

وی در بیانیه ای در صفحه توییتر خود نوشت: نبوت حضرت پیامبر اعظم (ص) که با معجزه های شگفت انگیز تأیید شده، چقدر بزرگ است. ایشان نسبت به هر چیزی هشدار داده اند، آن مسئله اتفاق افتاده است.

شیخ الخلیلی بیان داشت: حضرت رسول اکرم (ص) نسبت به عاقبت بی بند و باری بسیار هشدار داده و فرمودند: «لم تَظهَرِ الفاحِشَةُ فی قَومٍ قَطُّ حتّی یُعلِنُوا بها إلاّ فَشا فیهِمُ الطاعونُ و الأوجاعُ التی لم تَکُن مَضَت فی أسلافِهِم الذینَ مَضَوا» .(پیامبر خدا: فحشا و زشت کاری هرگز در میان مردمی شایع نشد، مگر این که طاعون و دردها و بیماریهایی که در میان گذشتگان آنها سابقه نداشته است، در بین آنان شیوع یافت).

وی افزود: مردم در طول تاریخ شاهد نتیجه ترویج بی بند و باری شیوع بیماری ها بودند و ما در این عصر شاهد راستی این هشدار بودیم و بیماری ایدز جهان را نگران کرد.

مفتی عمان تصریح کرد: جهان امروز همچنان بی بند و باری جنسی را تحت عنوان همجنسگرایی ترویج می کند که ناگهان با شیوع ویروس آبله میمون مواجه شده است و این تحقق معجزه نبی اکرم (ص) است.

شیخ الخلیلی در پایان بیان داشت: این بیماری‌ها و عواقب ناگوار آن تا زمانی که از کار نادرست خود روی گردان نشوند و به هوش نیایند، گریبانگیر صاحبان این فحشا و مروجین آن خواهد بود.

شایان ذکر است که گزارش ها بر شیوع ویروس آبله میمون در میان همجنسگرایان تأکید کرده و انگلیس از کشف دو مورد از مبتلایان خبر داد و بر اساس روزنامه گاردین این تعداد رو به افزایش بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha