شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
پدر مدیرکل ارشاد قم

حوزه/ سید موسی حسینی کاشانی، مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد استان قم که امروز مراسم تکریم او و معرفی مدیرکل جدید ارشاد استان قم انجام شد، پیامی را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سید موسی حسینی کاشانی، مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد استان قم که امروز مراسم تکریم او و معرفی مدیرکل جدید ارشاد استان قم انجام شد، پیامی را منتشر کرد که بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی هَدَانَا لِهَٰذَا وَمَا کُنَّا لِنَهْتَدِیَ لَوْلَا أَنْ هَدَانَا اللَّهُ
خداوند منان را شاکرم که مرا توفیق داد تا ۶۳ ماه از دوران حیاتم را در خدمت قم شهر عش آل محمد و در جوار کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گذراندم و اینک که به فضل و لطف الهی قرار بر این است که در سنگری دیگر خدمت نمایم و این سنگر را به برادری ارجمند، مدیری لایق و انقلابی ، همکاری پرتلاش و رفیقی شفیق جناب آقای دکتر عموزاده بسپارم سجده شکر بر درگاه ایزد متعال می سایم .
همواره در طول مدت خدمت از الطاف و رهنمودهای حکیمانه مراجع معظم تقلید و علمای اعلام قم به ویژه ائمه محترم جمعه مدیر حوزه های علمیه حضرت آیت الله اعرافی ، ریاست جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حضرت آیت الله حسینی بوشهری و نماینده ولی فقیه حضرت آیت الله سعیدی در استان بهره مند بوده ام و دغدغه ایشان را دغدغه خود در عرصه خدمت دانستم و همواره راهنمایی های ایشان را نصب العین قرار دادم و تمام تلاش و همت خود و همکاران ارجمندم را در این مسیر مصروف داشته ام و امیدوارم اگر قصور و کوتاهی در این خصوص بوده است کریمانه بر حقیر ببخشایند .
از تمامی جهادگران عرصه فرهنگ، قرآن، هنر و رسانه استان قم به ویژه اساتید و بزرگان این عرصه به جهت همراهی و بزرگواری بیدریغ تشکر میکنم و از اینکه نتوانستم به نحوه ای که شایسته اکرام و بزرگداشت کامل ایشان بوده عمل نمایم عذرخواهم .
از همکاران سخت کوش و پرتلاشم در اداره کل و همه روسای انجمن های فرهنگی و هنری و ادبی و قرانی و خانه مطبوعات و اتحادیه های چاپ و نشر و کتابفروشان و تعاونی ها و اعضای آنها و موسسات فرهنگی و هنری و قرآنی و تمامی مجموعه های مردمی و انقلابی فعال در این حوزه ها با ابراز نهایت خضوع تشکر و قدردانی میکنم و امیدوارم کمی ها و کاستی ها رابر من ببخشایند.
از تمام نهادها و دستگاه های اجرایی استان به ویژه دستگاه های عضو و دیگر اعضای شورای فرهنگ عمومی استان به سبب همراهی و مشارکت تشکر وافر دارم .
در این سالها آنچه اولویت برنامه های ما در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده است ارتقای شاخص های زیرساخت ، سخت افزاری و نرم افزاری در حوزه فرهنگ بوده است و خوشبختانه در بیش از ۹۰ درصد شاخص ها رشد داشته است و انتخاب اداره کل در جشنواره شهید رجایی دو بار بعنوان رتبه اول و یک بار رتبه دوم در طول چهار سال گذشته بین تمامی ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور دلیلی بر این مدعا است .
اقدامات متعددی در عرصه های مختلف فرهنگی و هنری و قرانی و رسانه ای پیگیری شده که برخی از آن ها برای اولین بار انجام پذیرفته که امیدوارم فرصت ارائه همه آنها در جرائد و رسانه ها در روزهای آتی فراهم گردد .
بر خود وظیفه می دانم از حسن اعتماد وزرا و استانداران ارجمند در طول این مسئولیت و لطفی که به این برادر کوچک داشته اند صمیمانه سپاسگزاری کنم و به ویژه از عنایات و الطاف وزیر فرهیخته جناب آقای دکتر اسماعیلی و معاون محترم حقوقی و امور استان ها جناب آقای دکتر هاشمی و مدیر کل محترم امور استان ها جناب آقای دکتر رمضانی و استاندار ارجمند جناب آقای دکتر شاهچراغی و نمایندگان محترم قم در مجلس شورای اسلامی صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم .
از همه عزیزانی که در عرصه های مختلف خدای نکرده موجب ناراحتی و تکدر خاطر آنها شده ام عذرخواهی میکنم و حلالیت می طلبم .
یاد مراجع فقید آیات عظام صافی گلپایگانی و علوی گرگانی را گرامی می دارم و یادی میکنم از پدرم ابوالشهید حضرت آیت الله حاج سید محمد حسینی کاشانی و اخوی جانباز شهیدم که در سال گذشته در غم از دست دادن آنها سوختم .
بر دستان مادرم که مادر دو شهید است بوسه میزنم و از دعای همیشگی اش برای فرزند خاکسارش قدردانی می کنم و از همراهی همسر و فرزندانم در ادای این وظیفه سپاسگزاری می نمایم .
و در پایان یاد و نام امام راحل حضرت امام خمینی رحمه الله علیه و همه شهدای انقلاب اسلامی را گرامی می دارم و آرزوی سلامتی برای رهبر عزیز حضرت آیت الله العظمی خامنه ای و توفیق روز افزون برای همه از خداوند متعال در سایه عنایات حضرت ولی عصر عج و نایب بر حقش دارم .


رَبِّ إِنِّی لِمَا أَنْزَلْتَ إِلَیَّ مِنْ خَیْرٍ فَقِیرٌ
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
سید موسی حسینی کاشانی
سوم خرداد ماه ۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha