شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ورزشگاه آزادی

 اجتماع بزرگ «سلام فرمانده» در حالی با حضور دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها در ورزشگاه آزادی آغاز شد که ظرفیت ورزشگاه تکمیل شده بود و از مردم درخواست شد مراسم را از طریق شبکه های تلویزیونی تماشا کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، ورزشگاه ۱۰۰ هزار نفری آزادی، عصر پنجشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۱ روز متفاوتی را تجربه کرد و چراغ عشق فوتبالی نوجوانان با آمدن «سلام فرمانده» به خاموشی گراییده بود.

اجتماع بزرگ «سلام فرمانده» در حالی با حضور دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها و خانواده‌هایشان از دقایقی پیش در ورزشگاه آزادی آغاز شد که ظرفیت ورزشگاه تکمیل شده بود و از مردم درخواست شد مراسم را از طریق شبکه های تلویزیونی تماشا کنند.

ببینید:

فیلم حضور باشکوه دهه نودی‌ها در اجتماع "سلام فرمانده" در ورزشگاه آزادی

درب‌های ورزشگاه صد هزار نفری آزادی از ساعت ۱۵ به روی عموم مردم گشوده شد و تنها افرادی که ثبت‌نام کرده‌اند و کد رهگیری ۶ رقمی دارند، توانسته‌اند در این برنامه حضور یابند.

ورزشگاه پُر شد

تمام جایگاه‌های طبقه اول و سه چهارم جایگاه‌های طبقه دوم ورزشگاه آزادی پر شده و جمعیت حاضر در استادیوم به حدی است که از سایر علاقه‌مندان خواسته شده که به ورزشگاه نیایند.

برنامه ملی و خانوادگی «سلام فرمانده» از دقایقی قبل با اجرای سرود ملی جمهوری اسلامی در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد و شبکه سوم سیما در حال پخش تصاویر زنده این حضور به یادماندنی است.

حضور مداحان مشهور در ورزشگاه

گزارش دریافتی حاکی از آن است که مداحان مشهور عبدالرضا هلالی، حسین طاهری، سیدرضا نریمانی و ابوذر روحی در ورزشگاه آزادی حاضرند.

جمعیت یکصدهزار نفری ورزشگاه آزادی هم‌اکنون در حال تمرین و زمزمه سرود ملی «سلام فرمانده» هستند. این در حالی است که برنامه اصلی اجرای زنده سرود از ساعت ۱۹ با حضور ابوذر روحی، عبدالرضا هلالی، سیدرضا نریمانی و حسین طاهری آغاز می‌شود.

روز متفاوت ورزشگاه آزادی | خاموشی چراغ عشق فوتبالی با آمدن «سلام فرمانده» + عکس و فیلم

ابوذر روحی، ذاکر گیلانی اهل‌بیت علیهم‌السلام و خواننده سرود «سلام فرمانده» است، برای اجرای یکصد هزار نفری این سرود در جایگاه حاضر شده است.

خواننده سرود «سلام فرمانده» در سخنان کوتاهی گفت: خدا را شکر که این جمعیت پرشکوه به عشق امام زمان حضور پیدا کرده که نشان دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: قدردان تمام افرادی هستم که در شهرهای مختلف برای برگزاری برنامه‌ها و این اجتماع بزرگ در تهران تلاش کردند. همچنین از گروهی که به ما در اجرای این سرود کمک کردند، تشکر می‌کنم.

روحی اظهار کرد: تمام تلاش ما این است که این کار ما به چشم امام زمان (عج) بیاید و دقایقی ظهور ایشان را نزدیک کنیم.

طنین «سلام فرمانده» در ورزشگاه آزادی

پس از سخنان کوتاه ابوذر روحی، همخوانی سرود «سلام فرمانده» با همراهی تمام حاضران در استادیوم آغاز شد و ۱۰۰ هزار نفر این سرود ملی را به صورت ایستاده همخوانی کردند. اشعار سرود روی اسکوربرد ورزشگاه حین خواندن هر بخش آن درج می‌شود.

سرود «سلام فرمانده» اسفند سال گذشته بود که توسط گروه ماح یا همان ملت امام حسین(ع) در شهرستان لنگرود اجرا شد و پس از آن که این روزها در نقاط مختلف کشور اجرا شده، امروز به ورزشگاه آزادی رسید.

امروز عشق و شور انقلابی نوجوانان دهه هشتادی و نودی نشان داد که تیر دشمن به سنگ خورده و رویش های انقلاب با شتاب ادامه دارد و بنا به فرموده ولی امر مسلمین امام خامنه ای «آینده روشن است».

انتهای پیام

گزارش خبری: علی علیزاده

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha