جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
image.png

حوزه/ حجت الاسلام میر، هم ورزشکار است، هم مسلط به زبان انگلیسی و هم هنرمند و از همه این مهارت ها و هنرها برای حل مشکلات منطقه تبلیغی خود بهره می گیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از استان فارس، حجت الاسلام ایوب میر، امام محله شهر خوزی است درباره فعالیت های خود گفت: یکی از کارهایی که انجام دادیم برگزاری کلاس زبان انگلیسی بود.

وی بیان کرد: با توجه به توانایی که در زبان انگلیسی و سایر دروس داشتم اقدام به برگزاری کلاس های جبرانی کردم. همین امر سبب شد تا مشکلات تحصیلی دانش آموزان برطرف شود و حتی یکی از دانش آموزان که به علت نمرات پائین قصد ترک تحصیل داشت با کمک های من به جایی رسید که نمراتش با ترم های گذشته قابل قیاس نباشد و معلم ها از این موضوع متعجب بودند.

این روحانی جهادی در خصوص تأسیس صندوق قرض الحسنه در مسجد، اظهار کرد: در دو روستای قبلی صندوق قرض الحسنه راه اندازی کرده و ضمن اینکه نیازمندان را شناسایی کردیم، وام های خرد را برای رفع مشکلات به آن ها ارائه می کردیم در این روستا نیز بنا داریم همین کار را کلید بزنیم.

حجت الاسلام میر عنوان کرد: با توجه به اینکه در طب سنتی آموزش دیده و مهارت دارم دوره های آموزش طب سنتی را برگزار می کنم که بیشتر مخاطبان آن را بانوان تشکیل می دهند.

این امام محله به موضوع ترک اعتیاد اشاره و افزود: با توجه به آموزش هایی که در حوزه طب سنتی و ترک اعتیاد دیده ام، در زمینه ترک اعتیاد با استفاده از طب سنتی اقدام کردیم و حداقل ۵ نفر با این روش موفق به ترک اعتیاد شدند.

وی به فعالیت های قرآنی خود اشاره و گفت: خودم حافظ کل قرآن هستم و برای حفظ قرآن هم کلاس هایی را برای دختران و پسران در رده سنی کودک و نوجوان برگزار می کنیم.

حجت الاسلام میر عنوان کرد: با توجه به اینکه در خوشنویسی نستعلیق و شکسته مهارت دارم، کلاس های خوشنویسی را از طرف مسجد برگزار کردیم و تلاش کردیم مسجدی ها را در این خصوص توانمند کنیم.

امام محله شهر خوزی، فعالیت های ورزشی خود را یادآور شد و گفت: در دو روستای قبلی که حضور داشتم ورزش های مختلفی را انجام می دادم و برنامه های آموزشی در این خصوص برگزار می کردم. در حال حاضر نیز به آموزش ورزش بوکس مشغول هستم.

وی گفت: افراد زیادی برای مشاوره خانواده مراجعه می کنند. چندین مورد مراجعه کردند که در مرز طلاق قرار داشتند که با مشاوره هایی که ارائه دادیم به زندگی بازگشتند و مشکلات‌شان حل شد.

حجت الاسلام میر با بیان اینکه یکی از کارهای جذابی که در ماه محرم انجام دادیم، تهیه پارچه نوشته های ویژه محرم بود، افزود: با استفاده از مهارت خاصی که برای پارچه نویسی داشتم و آموزش این روش به بچه های مسجد پارچه نوشته های زیبایی برای محرم تهیه کردیم که برای کسانی که از شهرها و روستاهای اطراف مراجعه می کردند، بسیار جالب بود.

روحانی که خود را وقف حل مشکلات مردم کرده است | از ترک اعتیاد معتادان تا آموزش بوکس به جوانان

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حمید IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    1 0
    بابا دمت گرم ای ول خدا توفیق بده