پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
امام جمعه رشت

حوزه/ امام جمعه رشت با تأکید بر لزوم رفع شبهاتی که تاکنون به میرزا کوچک نسبت داده شده است، گفت: موضوع شبهه پراکنی درباره شهید میرزا کوچک جنگلی باید از سوی کمیته علمی و سایر کمیته‌های کنگره مورد توجه ویژه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی، امروز در دیدار با حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رضا محمدی شاهرودی جانشین مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، اظهار داشت: بسیج بخشی از بطن جامعه بوده و هر جا از ظرفیت بسیج استفاده شد، مانند طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، شاهد دستاوردهای مثبتی بوده‌ایم.

وی با تأکید بر لزوم توجه به استفاده حداکثری از ظرفیت بسیج ۲۰ میلیونی در کشور، بیان کرد: دشمن در تلاش است تا خدمات و نقش بسیج را کم جلوه دهد، بنابراین اگر سعی داریم تا تأثیرگذاری بسیج را در کشور بازگو کنیم‌، لازم است که از تمام توان خود در این عرصه استفاده کرد.

امام جمعه رشت با اشاره به نقش سازندگی بسیج پس از دوران هشت سال دفاع مقدس در کشور، خاطر نشان کرد: بسیج و بسیجیان بعد از دوران هشت سال دفاع مقدس پای‌کار ساخت کشور آمده و در این عرصه قرارگاه سازندگی خانم الانبیاء را تشکیل دادند.

وی با بیان اینکه بسیج ولایت‌پذیری در جامعه را به‌ویژه در محلات مختلف گسترش دهد، افزود: فطرت ملت ما پاک بوده و آحاد مختلف جامعه غرق در ولایت هستند، بنابراین برای گسترش این امر ضروری است ایمان به خدا و انقلاب، اطاعت از رهبری را در بین نوجوانان و جوانان رواج دهیم.

تاکید بر معرفی سبک زندگی میرزا کوچک در جلسه هم‌اندیشی برگزاری کنگره شهید میرزا کوچک جنگلی

همچنین حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی امروز در نشستی دیگر با عنوان «جلسه هم‌اندیشی برگزاری کنگره شهید میرزا کوچک جنگلی» که با حضور مدیران کمیته‌های این کنگره برگزار شد، با تأکید بر لزوم رفع شبهاتی که تاکنون به میرزا کوچک نسبت داده شده است، اظهار داشت: موضوع شبهه پراکنی درباره شهید میرزا کوچک جنگلی باید از سوی کمیته علمی و سایر کمیته‌های کنگره مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه سبک زندگی میرزا کوچک، با توجه به هجمه‌های دشمنان لازم است که در این بخش مورد توجه باشد، گفت: کمبودها و نواقص کار را باید از همین الان مورد بررسی قرار داد، تا بعد از شناسایی رفع شوند، چرا که قرار بر برگزاری یک کار فاخر ملی و بین‌المللی است.

امام جمعه رشت با اشاره به لزوم شناسایی همه چهره‌ها در حوزه‌های مختلف مربوط با موضوع میرزا کوچک جنگلی، یادآور شد: در این راستا خوب است که از همه ظرفیت‌ها در نقاط مختلف شهری و روستایی استفاده شود و کمیته‌ها با برگزاری جلسات به صورت مستمر برای شناسایی نواقص و مشکلات، از هرگونه موازی کاری پرهیز کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان تاکید کرد: لازم است تا از ظرفیت‌های فضای مجازی و رسانه‌ای استان گیلان برای برگزاری یک کنگره بین‌المللی استفاده شود و از همین امروز تمامی کارگروه‌ها وارد عمل شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha