چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
image.png

حوزه/ مسئولین اداره راهبری عملیات تبلیغی اداره کل امور مبلغین سازمان تبلیغات با هدف ارتقای هرچه بیشتر خدمات سامانه شمع و همچنین تکمیل اطلاعات محل فعالیت ها در کشور بنابر اطلاعاتی که روی اطلس تبلیغی مشخص شده، اقدام به ارتباط تلفنی با تمامی بانیان هیئات مذهبی، موثرین و فعالان مجموعه‌های فرهنگی و مخاطبان مبلغین خواهند کرد.

حجت الاسلام علی اصغر تتار، مسئول اداره راهبری عملیات های تبلیغی اداره کل امور مبلغین سازمان تبلیغات در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به راه اندازی سامانه شمع و ارتقای این سامانه برای خدمات بهتر به مبلغین اظهار داشت: مسئولین اداره راهبری عملیات تبلیغی اداره کل امور مبلغین سازمان تبلیغات با هدف ارتقای هرچه بیشتر خدمات سامانه شمع و همچنین تکمیل اطلاعات محل فعالیت ها در کشور بنابر اطلاعاتی که روی اطلس تبلیغی مشخص شده، اقدام به ارتباط تلفنی با تمامی بانیان هیئات مذهبی، موثرین و فعالان مجموعه‌های فرهنگی و مخاطبان مبلغین خواهند کرد.

وی با بیان اینکه این برنامه برای اولین بار در کشور اجرا می شود و قرار است با ۲۰ هزار فعال فرهنگی در مورد ارزیابی و اثرسنجی فعالیت های محتوایی مبلغین در کشور ارتباط تلفنی گرفته شود، بیان داشت: از دیگر اثرات این ارتباط و هم فکری، شناسایی نیازهای مناطق مختلف تبلیغی است. شناسایی نیازها می تواند گام مهمی در برنامه ریزی محتوایی تبلیغی به همراه داشته باشد و فعالیت های تبلیغی را با مشخص کردن محتوای مناسب اثربخش تر کند .

مسئول اداره راهبری عملیات های تبلیغی اداره کل امور مبلغین سازمان تبلیغات با اشاره به حضور ۱۰ طلبه مستعد و توانمند در حوزه ارتباطات در این مرکز اضافه کرد: این تعداد براساس ظرفیت های موجود این اداره کل بوده و قرار است این فعالیت ها تا ۲۰ روز ادامه داشته باشد.

یادآور می شود، سامانه شمع با هدف بهینه‌سازی شبکه تبلیغی و ارائه خدمات به مبلغان طراحی شده است و مبلغان می توانند با ثبت‌نام در این سامانه و ثبت فعالیت‌های تبلیغی خود از مزایای آن بهره‌مند شوید:

دسترسی به اطلس تبلیغی (اطلاعات دقیق مناطق و نقاط تبلیغی کشور)؛

صدور آنلاین گواهی تبلیغی؛

حذف جرائم انتظامی خودرو (در محدودیت‌های کرونایی)؛

دانلود رایگان محتواهای تبلیغی؛ و...

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha