سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حضور سفیران کریمه در متروپل آبادان

حوزه/ سفیران کریمه اهل بیت(س) که برای دلجویی از داغدیدگان و عرض تسلیت به آنها به شهر آبادان رفته بودند با استقبال گرم مردم و خانواده جانباختگان حادثه متروپل روبرو شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سفیران کریمه اهل بیت(س) به همراه پرچم متبرک آستان مقدس فاطمی در سالروز میلاد بانوی کرامت و آغاز دهه کرامت در شهر آبادان و محل ساختمان فروریخته متروپل حضور یافتند و برنامه های فرهنگی مختلفی را اجرا کردند.

سفیران کریمه اهل بیت(س) که برای دلجویی از داغ‌دیدگان و عرض تسلیت به آنها به شهر آبادان رفته بودند با استقبال گرم مردم و خانواده جانباختگان حادثه متروپل روبرو شدند.

دیدار با حجت الاسلام غبیشاوی امام جمعه آبادان، شرکت در تشییع جنازه چهار جانباخته حادثه متروپل به همراه امام جمعه آبادان، بازدید از گروه های خدمت رسان به حادثه دیدگان، حضور در منزل چندین خانواده داغدار و آسیب دیده از جمله برنامه‌های سفیران کریمه در آبادان بود.

حضور در محل کارگاه متروپل از جمله برنامه های سفیران کریمه در آبادان بود که دیدن پرچم بارگاه نورانی حضرت معصومه سلام الله علیها باعث روحیه گرفتن امدادگران و آتش‌نشانان و مردمی که برای کمک در کارگاه حضور داشتند شد.

حضور در منزل خانواده‌ای که چهار عضو خود را در حادثه متروپل از دست داده بودند نیز از جمله برنامه های سفر سفیران کریمه به آبادان بود که موجب التیام بازماندگان و داغدیدگان شد.

حضور در منزل مجروحان و حادثه دیدگان و توزیع متبرکات فاطمی و هدایایی از طرف امام جمعه آبادان نیز از دیگر برنامه های سفیران کریمه در شهر آبادان بود.

استقبال گرم از سفیران بانوی کرامت و احترام ویژه به پرچم متبرک حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها از جمله بازخوردهای این اقدام مؤثر و فرهنگی بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha