پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سید جلال رضوی مهر

حوزه/ نایب رئیس مجمع طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: استقلال و خودباوری ایران اسلامی ناشی از نگاه امام خمینی (ره) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجلال رضوی مهر در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره) که در بخش لافت شهرستان قشم برگزار شد، اظهارداشت: امروز مجلسی با حضور روحانیون اهل سنت و شیعه برگرفته از افکار و اندیشه تابناک امام خمینی (ره) است، برگزار شده که خاری بر چشم دشمنان انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به ابعاد شخصیتی امام (ره)، بیان کرد: امام(ره) توانست با روح معنویت خود در جامعه‌ای که هزار و 400 سال با عصر پیامبر فاصله داشت، باعث تغییرهای شگرف شود.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر خاطرنشان کرد: امام(ره) در دوران عمر پربرکت خود شاگردانی را تربیت کردند که این افراد در هر کجا قرار گرفتند با بهره‌گیری از سیره امام راحل کارهایی را انجام دادند که استکبار را مبهوت کرد.

نایب رئیس مجمع طلاب و فضلای حوزه علمیه قم تشریح کرد: استقلال ایران، عدم وابستگی و خودباوری مردم ناشی از نوع نگاه امام خمینی (ره) است.

وی تصریح کرد: امام خمینی(ره) معجزه قرن عصر محسوب می‌شود که با بهره‌گیری از آیات قرآن به زندگی دنیوی توجهی نداشتند و برای حفظ کرامت انسانی گام های اساسی را برداشتند.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر عنوان کرد: امام خمینی(ره) دست خالی در برابر رژیم تا دندان مسلح پهلوی ایستادگی کرد و برای پیروزی در این راه مردم را به میدان آوردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha