چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
طاهری

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه فارس با تاکید بر ضرورت توجه ویژه به تهذیب و اخلاق، گفت: آن چیزی که حوزه را حوزه علمیه کرد مباحث اخلاقی و تهذیبی بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید محی‌الدین طاهری، امروز در اجلاسیه مسئولان مدارس علمیه استان فارس که با حضور آیت الله حسینی بوشهری دبیر شورای عالی حوزه های علمیه کشور، در سالن حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه انتظار حوزه علمیه فارس از رئیس جامعه مدرسین این است که حضور بیشتری در شیراز داشته باشند، اظهار کرد: نفس حضور آیت الله حسینی بوشهری در شیراز موضوعیت دارد، از این رو انتظار می رود که حوزه علمیه فارس از حضور ایشان بیشتر بهره مند شود.

به گفته دبیر جامعه روحانیت شیراز، آن چیزی که حوزه را حوزه علمیه کرد مباحث اخلاقی و تهذیبی بود.

مسئول مدرسه علمیه محمودیه شیراز تصریح کرد: مشکلات اقتصادی طلاب را دچار مشکل کرده و در وضعیت سختی قرار گرفته اند، باید به مسائل اقتصادی حوزویان رسیدگی شود.

در ادامه این اجلاس، حجت الاسلام کشاورز، امام جمعه خرامه نیز بیان کرد: باید توانمند سازی و مهارت افزایی طلاب را اجرایی کنیم؛ برای جذب حوزه رویکرد را باید از پذیرش به سمت گزینش ببریم.

گفتنی است در این اجلاس، حجت الاسلام والمسلمین دژکام نماینده ولی فقیه در فارس، آیت الله دستغیب رئیس جامعه روحانیت شیراز، حجج الاسلام والمسلمین کلانتری عضو مجلس خبرگان رهبری، محمودی مدیر حوزه علمیه خواهران فارس و حدائق عضو شورای حوزه علمیه فارس نیز حضور داشتند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha