جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خادمین رضوی

خدام رضوی امروز با حضور در منزل شهید جلیل دازه و اجرای مداحی در شهرستان دشتستان، فضای معنویت توسل و تمسک جویی به حضرت علی بن موسی الرضا(ع) را فراهم آوردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، خدام حرم مطهر رضوی، امروز با حضور در منزل شهید جلیل دازه و اجرای مداحی در شهرستان دشتستان، فضای معنویت توسل و تمسک جویی به حضرت علی بن موسی الرضا(ع) را فراهم آوردند.

در این آیین که در فضایی مملو از عشق و ارادت به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) برگزار شد خانواده شهید بیرق مقدس حرم مطهر امام رضا (ع) را در آغوش گرفتند و با اشک محبت و دلدادگی، حاجات خود را از آن امام رئوف تمنا کردند.

در ادامه این مراسم با اهدای هدیه تبرکی به خانواده شهید جلیل دازه، به مقام آن شهید بزرگوار عرض ارادت کردند.

خدام حرم امام رضا(ع) در این دیدار حضور در بین خانواده شهید امنیت را به عنوان اسوه صبر و شکیبایی افتخاری ماندگار برای خود عنوان کردند.

حجت الاسلام سعید سعیدی، روحانی کاروان زیر سایه خورشید در استان بوشهر بیان کرد: ما امروز با پرچم سبز آمده ایم تا ضمن عرض تسلیت بگوئیم این امنیت و آسایشی که در کشور ما حاکم است نتیجه مجاهدت‌ها و فداکاری‌های شهدا، از خودگذشتگی و صبر خانواده‌های معظم شهداست که از ارزشمندترین داشته‌های خود گذشتند.

شایان ذکراست، سروان جلیل دازه شب ۹ فروردین سال جاری در بندر امام حسن (ع) شهرستان دیلم بر اثر درگیری با اشرار مسلح، دچار مجروحیت شد و علی رغم تلاش کادر درمان صبح روز ۱۲ فروردین به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر پاکش در گلزار شهر برازجان آرام گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha