جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ویژه برنامه "فدای امام رضا علیه‌السلام"

حوزه/ نماینده سابق مقام معظم رهبری در آمریکای لاتین گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون، امامین انقلاب هدف‌های بزرگی را دنبال کرده‌اند و ملّت ایران اسلامی هم به یاری خداوند متعال، تحت زعامت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای دامت‌برکاته، با قوّت و اقتدار، راه خود را ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن ربانی نماینده سابق مقام معظم رهبری در آمریکای لاتین با حضور در ویژه برنامه "فدای امام رضا علیه‌السلام" که در بوستان خُرّم منطقه بنیاد قم برگزار شد، در سخنان کوتاهی با تبریک ایام میلاد امام رضا علیه‌السلام که گذشت، گفت: ما غَرق نعمت ولایت امام رضا علیه‌السلام و عنایات حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها هستیم و باید شاکرِ این نعمت بزرگ باشیم.

وی با اشاره به آیه‌ی شریفه‌ی "مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ وَالَّذِینَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَی الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ" به برخی صفات امّت پیامبر خدا اشاره کرد و گفت: قرآن کریم، پیامبر و همراهان ایشان را افرادی معرفی می‌نماید که با پیامبر همراه و همدل هستند و البته بر کافران سختگیرند.

نماینده سابق مقام معظم رهبری در آمریکای لاتین، سرودِ الهام بخشِ "سلام فرمانده" را زمزمه‌ای جهانی دانست و با بیان اینکه امروز این سرود زیبا، به همه‌ی زبان‌ها ترجمه شده است، گفت: ما نیز امروز به همراه سربازان کوچک امام زمان علیه‌السلام، شاهد اجرای چندباره‌ی این سرود خواهیم بود.

وی، با اشاره به آیات قرآن کریم که پیامبر اعظم صلی‌الله‌علیه‌آله و یارانش را ید واحده بر علیه دشمنان معرفی می‌کند و دستور می‌دهد که بین خودتان دوستی و برادری حاکم شود، گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون، امامین انقلاب هدف‌های بزرگی را دنبال کرده‌اند و ملّت ایران اسلامی هم به یاری خداوند متعال، تحت زعامت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای دامت‌برکاته، با قوّت و اقتدار، راه خود را ادامه خواهد داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ربانی در پایان، از حضور مردم انقلابی و نمازگزاران مسجد ۱۴ معصوم علیهم‌السلام در صحنه تشکر نمود و از مدیریت و برنامه‌ریزی خوب حجت‌الاسلام احمد قادری در برپایی محافل و همایش‌های مردمی، قدردانی کرد.

در این ویژه برنامه، علاوه بر مدیحه‌سرایی، دکلمه‌خوانی و اجرای سرود توسط گروه سرود رایه‌الهدی، سرود افتخارآمیز "سلام فرمانده"، توسط کودکان و نوجوانانِ حاضر در برنامه، با شکوهِ خاصی، اجرا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha