جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ثبت نام

حوزه/ پژوهشگاه حوزه و دانشگاه از میان برادران، برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ در مقطع دکتری رشته‌های اقتصاد اسلامی، جامعه‌شناسی، روان‌شناسی، علوم قرآن و حدیث، و مدیریت دولتی دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نظر به اهمیت و ضرورت تربیت استادان و پژوهشگران متعهد و تأمین کادر هیأت علمی مورد نیاز دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی متعهد و کارآمد، پژوهشگاه حوزه و دانشگاه (وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) بر اساس مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از میان برادران، برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ در مقطع دکتری رشته‌های اقتصاد اسلامی، جامعه‌شناسی، روان‌شناسی، علوم قرآن و حدیث، و مدیریت دولتی دانشجو می‌پذیرد.

اعتقاد به دین مبین اسلام؛ التزام عملی به نظام جمهوری اسلامی ایران، قانون اساسی و ولایت فقیه؛ نداشتن سوءپیشینه با تشخیص مراجع ذیصلاح و طلبه حوزه علمیه از شرایط عمومی می باشد.

همچنین: دارا بودن حداقل مدرک‌ کارشناسی و یا کارشناسی ارشد مرتبط، سپردن تعهد مبنی بر تحصیل تمام وقت در مقطع دکتری تا پایان زمان تدوین رساله، موفقیت در آزمون کتبی ورودی از دروس رشته تخصصی و نیز مصاحبه علمی و ارائه سند تعهد محضری از شرایط اختصاصی می باشد.

خاطرنشان می شود: آزمون کتبی صبح روز جمعه ۱۸/۶/۱۴۰۱ برگزار خواهد شد و کارت ورود به جلسه آزمون به ایمیل داوطلب ارسال می‌شود و محل برگزاری آزمون «پژوهشگاه حوزه و دانشگاه» (پردیسان قـم) خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رضا نظریان مفیدی IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    2 0
    سلام علیکم و رحمت الله امیدوارم بتوانم به حول و قوه الهی در امتحان وردی قبول بشوم
    • IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
      1 0
      امین یا رب العالمین