پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به سگ گردانی در سطح پارک ها و خیابان ها، گفت: این کار علاوه بر ترس برخی شهروندان، موجب برهم خوردن نظم در سطح شهرها خواهد شد؛ نیروی انتظامی باید برای برقراری نظم و مقابله با این اقدام برنامه داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد،حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، امروز در دیدار با کارکنان نیروی انتظامی لرستان اظهارداشت: امنیت پایه هر رشدی است که در بخش های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و .. باید تأمین شود.

وی بیان کرد: مردم از نیروی انتظامی اعمال قانون با اقتدار را تقاضا دارند، البته تلاش هایی که در راستای جمع آوری سلاح، مبارزه با مواد مخدر، اراذل و اوباش صورت می گیرد نتیجه زحمات نیروی انتظامی است و فعالیت های روز افزون سبب می شود تا دشمنان بدانند نیروهای مسلح و انتظامی، مسلح به دانش و سلاح روز هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان، نیروی انتظامی را تأمین کننده امنیت جامعه خواند و اظهار کرد: دشمن به دنبال آن است که با ناهنجاری ها، جامعه را دچار تلاطم کند. قطعا با همکاری همه دستگاه ها و مردم دشمن شکست می خورد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در پایان با اشاره به سگ گردانی در سطح پارک ها و خیابان ها، گفت: این کار علاوه بر ترس برخی شهروندان، موجب برهم خوردن نظم در سطح شهرها خواهد شد؛ نیروی انتظامی باید برای برقراری نظم و مقابله با این اقدام برنامه داشته باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ع DE ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    0 0
    متاسفانه هیچ قانونی در مورد داشتن سگ در ایران وجود نداره. اگر قوانین تصویب بشه و نگهداری سگ مثل کشورهای پیشرفته سخت بشه خیلی ها قید داشتنش رو می زنند. در آلمان هر سگ، آدرس و مشخصات صاحب آن باید در اداره ای مشابه شهرداری ثبت بشه. صاحب سگ مسئول غذا دادن به حیوان خود و واکسیناسیون و درمان و نگهداری و تربیت سگ است. صاحب سگ باید سالانه بنا به اندازه جثه ای که هر سگش دارد به شهرداری مالیات دهد. هر چه سگ بزرگتر باشد مالیاتش بیشتر است. اگر سگی به کسی صدمه ای بزند صاحب آن مسئول پرداخت غرامت و دیه است. همه پارکها مجوز سگ گردانی ندارند. مخصوصا در محوطه بازی کودکان بردن سگ ممنوع است. نشاندن سگ روی صندلی مترو و اتوبوس جریمه دارد (در برخی کشورها حتی بردن سگ به مترو فقط در کیف های مخصوص مجوز دارد.) در بسیاری رستوران ها و سوپرمارکت ها بردن سگ ممنوع است و صاحب آن باید سگ خود را به دامپزشکی بدهد تا طوری تربیتش کنند که بتواند برای ساعتی جلوی سوپرمارکت بنشیند در حالیکه که با طنابی به گردن به جای مخصوص سگها بسته شده. کسی اجازه ندارد سگ خود را اگر دیگر نخواستش در طبیعت یا کوچه و خیابان رها کند. کسی اجازه ندارد غذای نامناسب به سگ خود دهد و یا در جای نامناسب نگهداری کند یا به بهداشت آن نرسد.
    • ! IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      0 0
      امان از فقدان قانون و به تبع آن برخورد