سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) ساری گفت: بستر سازی سبک زندگی اسلامی ایرانی و کاهش آسیب های اجتماعی امری لازم و ضروری است.

خانم فاطمه صغری طالب زاده، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در ساری، از برگزاری جلسه ای با حضور خانم زهرا شرف الدین، مسئول امور بانوان جبهه فرهنگی استان مازندران خبر داد و اظهار کرد: در راستای گسترش و تعمیق سبک زندگی اسلامی در بین اقشار مختلف، جامعه زنان در سنین کودک، نوجوان و جوان، شناسایی عوامل مؤثر در شکل‌گیری سبک زندگی، طراحی برنامه‌ ای جامع و یکپارچه برای گفتمان‌ سازی پیرامون این مفهوم به ‌صورت نظام ‌مند و منسجم، استفاده از ظرفیت بالای دانش آموختگان توانمند به منظور اصلاح و ترویج آن در بین آحاد جامعه و همه اقشار در قالب برنامه‌ای کلان، لازم است.

وی اظهار کرد: یکی از مباحث بسیار مهمی که در سال‌های اخیر توسط رهبر معظم انقلاب به عنوان یک موضوع استراتژیک مطرح شد، موضوع سبک زندگی اسلامی ایرانی است که مفهومی جامع دارد و حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و… را در بر می‌گیرد و از سال‌ها قبل تحت عناوین مختلف تهاجم و شبیخون فرهنگی به صورت جدی مطرح شد.

طالب زاده بیان کرد: در جنگ نرم امروز، همه طلاب و دانش آموختگان باید وارد میدان شوند، زیرا دشمن در تهاجم فرهنگی، ابتدا خانواده و نسل جوان و سپس سبک زندگی اسلامی را نشانه گرفته است و نیاز به عزم جدی برای مقابله با دشمنان داریم.

وی خاطر نشان کرد: وظیفه جبهه فرهنگی، شناسایی نیروها، ظرفیت‌ها و توانمند سازی مبلغین برای ورود به عرصه جامعه است، زیرا حضور فعال و مستمر دانش آموختگان در عرصه جامعه برای بستر سازی سبک زندگی اسلامی و کاهش آسیب های اجتماعی امری لازم و ضروری است.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha