پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
فرهنگ / مشکلات فرهنگی

حوزه/ نشست فرهنگی - تربیتی، به منظور بررسی و شناخت مشکلات و معضلات فرهنگی جامعه بارویکرد حل مسئله، در مدرسه علمیه نرجس(س) یزدانشهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، نشست فرهنگی - تربیتی، به منظور بررسی و شناخت مشکلات و معضلات فرهنگی جامعه بارویکرد حل مسئله، با حضور ملوک توازئی، مدیر مدرسه علمیه یزدانشهر، دبیر کانون دانش آموختگان یزدانشهر و جمعی از فعالان فرهنگی در مدرسه علمیه نرجس (سلام الله علیها) این شهر برگزار شد.

خانم توازئی، مدیر مدرسه علمیه حضرت نرجس(س) یزدانشهر با اشاره به اهمیت و ضرورت شناخت آسیب های فرهنگی و مسائل و موانع موجود در حوزه فرهنگی، از فعالان فرهنگی خواست تا در این زمینه با یکدیگر هم فکری، تعامل و مشارکت ویژه داشته باشند.

وی، توجه به اهمیت پرداختن به مسائل اعتقادی در مواجه با آسیب هایی چون، عرفانهای کاذب، بی بندوباری های اخلاقی، اعتیاد و تعارضات خانوادگی و فراهم کردن امکان دسترسی به مشاوران مذهبی را مورد تاکید قرار داد.

در این نشست مقرر شد به منظور برگزاری جلسات اعتقادی، احکام و مشاوره عمومی، اقدامات لازم در تعامل با دیگر مراکز فرهنگی و ارگانهای موثر در حوزه اجتماعی صورت گیرد و در کنار اجرای برنامه های تبلیغی، زمینه تعامل هر چه بیشتر طلاب با مردم و متولیان فرهنگی جامعه فراهم شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha