پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام خلج

حوزه / رئیس کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: دستگاه قضایی با مفاسد و عوامل مخلّ امنیت در جامعه به شدت برخورد کرده و با کسی شوخی و تعارف نداشته و نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، دکتر علی شعبانی، رئیس کل دادگستری استان قزوین، صبح امروز در میز خدمت مسئولین دستگاه قضایی استان که در مسجد چهارده معصوم(ع) قزوین برگزار شد، گفت: دستگاه قضایی با مفاسد و عوامل مخل امنیت در جامعه به شدت برخورد کرده و با کسی شوخی و تعارف نداشته و نخواهد داشت.

مدیر کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: دستگاه قضایی با تلاش شهید بهشتی از مترقی ترین و بهترین دستگاه های قانون گذاری در جهان و عدالت آن زبانزد خاص و عام است.

وی ادامه داد: شهید بهشتی، در تقوا و عدالت نمونه بود و به تعبیر امام راحل او یک ملت بود.

مدیر کل دادگستری استان قزوین اظهار کرد: خون شهدای هفتم تیر سبب استحکام نظام شد و شهید بهشتی برای همه کسانی که در حوزه قضایی نیز کار می کنند یک الگو و شخصیت ارزشمند است.

حجت الاسلام علی اصغر، امام جماعت مسجد چهارده معصوم(ع) قزوین هم گفت: پس از استقرار جمهوری اسلامی، امام خمینی (ره) مسئولیت دیوان عالی کشور را که بالاترین مقام قضایی کشور بود را به آیت اللّه بهشتی سپرد تا برای تشکیلات قضایی که نقش مهم و تعیین کننده ای در جامعه دارد، برنامه ای نو و دقیق طراحی کند و عدل و قسط در جامعه رواج یابد.

وی ادامه داد: شهید بهشتی نمونه بارز یک فقیه، عالم و حقوقدان بود که نقش بی بدیلی در تدوین قانون اساسی کشور داشت .

دستگاه قضایی در برخورد با مفاسد و مخلاّن امنیت تعارف ندارد

دستگاه قضایی در برخورد با مفاسد و مخلاّن امنیت تعارف ندارد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha