پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
دستخط

حوزه/ برنامه تلویزیونی"دستخط" این هفته جمعه ۳تیر ماه در آستانه بزرگداشت شهدای واقعه هفتم تیر میزبان دکتر منصور رضوی معاون اسبق رئیس جمهور خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در برنامه پیش روی "دستخط" که جمعه ساعت ۱۶:۲۰ از قاب شبکه پنج سیما تقدیم نگاه مخاطبان می شود، دکتر رضوی که از بازماندگان حادثه‌ی هفتم تیر هستند ،از چگونگی وقوع این اتفاق، نقش منافقین و بنی‌صدر خواهند گفت.

هم‌چنین در این برنامه با دکتر رضوی که از اعضای اولین دوره‌ی شورای اسلامی شهر تهران بودند ،درباره‌ی دلایل انحلال این شورا گفتگو خواهد شد.

بررسی عملکرد دولت سیزدهم از نگاه دکتر رضوی که سابقه‌ی معاونت در دو دولت را داشته‌اند، از دیگر محورهای دست‌خط در این هفته است.

رابطه‌ی مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی، انتخاب رهبر معظم انقلاب در سال ۶۸ و .. مباحثی است که در این برنامه پیرامون آن گفت‌وگو خواهد شد.

"دستخط "که به گفت‌وگو های صریح با نخبگان سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، پزشکی و اجتماعی می پردازد، کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما است و این برنامه گفتگو محور و تحلیلی را محمد حسین رنجبران هر هفته جمعه ها حوالی ساعت ۱۶:۱۵ اجرا خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha