سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
انا لله

حوزه/ نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی، درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین ساکی خرم آبادی از روحانیون پیشکسوت لرستانی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین هاشم نیازی، نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی، درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین ساکی خرم آبادی روحانی پیشکسوت لرستانی را تسلیت گفت.

در متن پیام آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

رسولُ اللّه ِ صلی الله علیه و آله:
"مَوتُ العالِمِ مُصیبَةٌ لا تُجبَرُ وثُلمَهٌ لا تُسَدُّ، وهُوَ نَجمٌ طـُمِسَ، ومَوتُ قَبیلَةٍ أیسَرُ مِن مَوتِ عالِمٍ."

در گذشت عالم وارسته و ساده زیست مرحوم مغفور حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ حجت الله ساکی خرم آبادی موجب تأسف و تأثر اینجانب گردید.

این روحانی جلیل‌القدر و پیشکسوت که در چهل سالگی به درجه اجتهاد رسیده بود پس از کسب فیض از محضر علمای بزرگ حوزه‌های مقدسه علمیه قم و خرم آباد، در سال ١٣۶٨ دکترای فقه و اصول خود را از حوزه علمیه قم اخذ نمود و عمر شریف خویش را به تبلیغ دین مبین اسلام و امر به معروف و نهی از منکر، معارف و احکام اسلامی در کسوت استادی حوزه و دانشگاه و امام جماعت مساجد مختلف و تحقیق و تحصیل و تدریس علوم دینی و تالیف آثار مذهبی از جمله منهاج فی بیان الاحکام، نماز مسافر، مدارک الحج و توحید و خداشناسی، گذراند.

اینجانب عروج ملکوتی این روحانی و عالم فرزانه را به پیشگاه مقدس حضرت ولیعصر عج، مقام معظم رهبری مدظله العالی، مردم شریف و ولایتمدار لرستان، حوزه‌های علمیه و جامعه روحانیت، دوستداران، ارادتمندان و شاگردان ایشان بویژه بیت معزز و مکرم، وابستگان و اقوام گرامی تسلیت عرض نموده، برای آن مرحوم علو درجات و غفران الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر فراوان را از خداوند منان مسئلت دارم.

والسلام علی عبادالله الصالحین
٢ تیرماه ١۴٠١
هاشم نیازی
نماینده مردم شریف لرستان در مجلس خبرگان رهبری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha