سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
انتشار شماره 6 ماهنامه خط جهاد

حوزه/ معرفی کتاب «الحیاة»، گفت و گو با حجت الاسلام والمسلمین سید ریاض حکیم و معرفی شهید سعید بیاضی زاده از مهمترین بخش های شماره شش ماهنامه «خط جهاد» است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، ششمین شماره ماهنامه تخصصی «خط‌ جهاد» از سوی دبیرخانه هماهنگی گروه های جهادی حوزه های علمیه به صورت چاپی، الکترونیک و دیواری منتشر شد.

سردبیر نشریه در این شماره به مصاحبه با حجت الاسلام و المسلمین سید ریاض حکیم، استاد حوزه علمیه و فرزند مرحوم آیت الله العظمی سید محمدسعید حکیم پرداخته و با وی در موضوع «سیره علمای نجف در خدمت رسانی به مردم» گفت و گو داشته است.
حجت الاسلام والمسلمین حکیم در این گفت و گو به تعریف علمی جهاد و نوع مواجهه علمای شیعه با محرومان پیرو سایر مذاهب پرداخته و سپس خاطراتی شنیدنی از سیره مرحوم آیت الله العظمی حکیم در عرصه خدمات اجتماعی روایت می کند.

در سرمقاله این شماره دعوت به خیر، جَهد و خدمت رسانی به مردم به عنوان ریشه اجتهاد معرفی شده است.

یادداشتی برای شهید مدافع حرم سعید بیاضی زاده که از طلاب جهادگر بوده است، از دیگر بخش های ششمین شماره از نشریه «خط جهاد» می باشد.

همچنین در این شماره و در قالب یادداشتی به اهمیت کمک به محرومین در اعیاد ملی و مذهبی پرداخته شده است.

معرفی کتاب «الحیاه» نوشته محمدرضا حکیمی که با موضوع تبیین جهان بینی اسلامی به رشته تحریر درآمده است از دیگر بخش های مهم این نشریه محسوب می شود.

گزیده «اخبار جهادی حوزه های علمیه»، «کلام معصوم» و «ادبستان» نیز سایر مطالب ششمین شماره ماهنامه «خط جهاد» را تشکیل می دهند.

جهت دریافت نسخه های مختلف این نشریه اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha