جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ظ

حوزه / همزمان با هفته قوه قضائیه، مسئولان قضایی با نماینده ولی فقیه در کاشان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان همزمان با هفته قوه قضائیه، رئیس دادگستری، دادستان و قضات دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کاشان با حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی، نماینده ولی فقیه در کاشان در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و تبریک هفته قوه قضائیه، از فعالیت ها و زحمات کارکنان دادگستری و دادسرای شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

امام جمعه کاشان در ادامه با تاکید بر ضرورت پیشگیری از وقع جرائم، به ۶ نکته در این زمینه اشاره کرد و گفت: بیان احکام، تبیین چرایی اجرای حکم مجرم، تبدیل زندان به مرکز تربیت، با استناد به آیات ۹۵ و ۹۶ سوره طه لزوم آتش زدن کالای قاچاق، تقویت ایمان و اجرای فراگیر دین می تواند در پیشگیری از جرائم بسیار موثر باشد.

وی، با بیان اینکه قضات نیاز به شرح صدر دارند، گفت: ذهن قضات در برابر فسق، فجور، جنایت و گناه باید قوی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تاکید بر وقت گذاری قضات برای خانوادهایشان، تصریح کرد: حداقل یک وعده غذا را با خانوادهایتان میل کنید.

امام جمعه کاشان، بر لزوم تبیین عدالت در جامعه و برنامه ریزی برای کاهش جرم و ریشه یابی دلایل طلاق، قاچاق مواد مخدر و بیکاری تاکید کرد.

در ابتدای این دیدار، دهقانی دادستان، تاج افروز رئیس دادگستری و جمعی از قضات کاشان به بیان مسائل مختلف و مشکلات حوزه قضایی پرداختند.

قضات کاشان در پایان در نماز جماعت ظهر و عصر به امامت امام جمعه کاشان در حسینیه علی اکبر(ع) این شهر شرکت کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha