پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مديريت حوزه علميه خواهران مازندران

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: امروز واجب‌ترین و مهمترین اصل در هدایت جامعه، تبیین ابعاد و موضوعات مختلف در جامعه و ایجاد زمینه‌ها و فرصت‌های لازم برای تحقق این جهاد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مازندران، حجت الاسلام محمدمهدی شریف تبار مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مازندران شب گذشته در همایش نهضت پیشرفت و کنشگران و فعالان فرهنگی بانوان استان، اظهار داشت: حضور شهدای مدافع حرم به منظور بیان معارف اسلام ناب، بسیار موثر بود و نقش به سزایی را این بزرگان در جامعه ایفا کردند.

وی با بیان اینکه وجود ۷۰۰۰ بانوی شهید انقلاب اسلامی و دیگر شهدا، قدردانی از نعمت ولایت به صورت عملی بوده است، گفت: اعتقاد و اعتماد به ولایت، باعث بروز رفتار عملی در اطاعت پذیری از منشاء نور و هدایت برای بشر می‌شود و انسان را در مسیر درست کمال، به مقصد می‌رساند.

وی با تاکید بر اینکه تقویت روح امید در جامعه و شناساندن ابعاد جنگ روانی دشمن، بر عهده مجاهدان فعال عرصه فرهنگی است، مطرح کرد: همه اقشار جامعه با ولایت پذیری و گوش فرا دادن به فرامین رهبر معظم انقلاب، می‌توانند نقش خود به سزایی در پیشرفت کشور داشته باشند، چرا که امروز واجب‌ترین و مهمترین اصل در هدایت جامعه، تبیین ابعاد و موضوعات مختلف و ایجاد زمینه‌ها و فرصت‌های لازم برای این جهاد است.

۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha