پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مسعود دیانی

حوزه/ نماز که تمام شد روی فرش ولو شدم. حالم کمی بهتر بود. پدرم آمد روی صندلی بالای سرم نشست. دو روز بود به ایران برگشته بودند. از بس من جان نداشتم چندان حرف نزده بودیم. دیوان حافظ آورد. حمد خواند. صلوات فرستاد. و گفت نیتش این است که جناب حافظ در این شرایط با من حرف بزند. به مقتضای حالم. بسم‌الله.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام مسعود دیانی مجری برنامه تلویزیونی سوره و معاون شعر و ادبیات داستانی مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران که این روزها با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کند، در صفحه مجازی‌اش نوشته است:

.
چهارشنبه یکم تیر ۱۴۰۱
رفتم خانه‌ی کتاب. بعد از یازده‌روز. با عصا و سر و صورت بی‌مو. آفتاب وحشی و ترافیک وجودم را به آشوب کشیدند. از آقای میرزایی -راننده‌ی خانه- خواستم برایم آب بخرد. قرص ضد تهوع خوردم. افاقه نکرد. مارگزیده به خانه رسیدم. بچه‌ها از هیبت جدیدم تعریف کردند که خوب شده. می‌دانستم و می‌دانستیم برای خوش‌آمد من دروغ می‌گویند. راست این بود که نگهبان های دو ساختمان، دیگر مرا نمی‌شناختند. مانع ورودم شدند. معرفی هم کردم نشناختند. فقط راهم دادند. بی‌تشریفات سابق.
آقای اراضی آمد. که بخش شعر معاونت را دست بگیرد. قبل از بیمار شدنم به تفصیل حرف زده بودیم. خواستم مروری کنم. صدایم بریده و بی‌جوهر بود. به وصیت‌های پیرمردها شبیه شد انگار.
تا یک ماندم. درد مثل جنینی در رحم مادر به لگد زدن افتاده بود. خواستم برگردم خانه. در پارکینگ از آقای ناصرزاده فهمیدم آقا رضا امیرخانی به دیدارم آمده. دوست داشتم برگردم به دفتر. توان برگشتن نداشتم. در همان پارکینگ چند کلمه‌ای حرف زدیم. امیدم داد و خندیدیم. حیف شد. تمام مدت چشم‌هایم سیاهی می‌رفتند و سرگیجه داشتم. سوزن پرگار سرگیجه‌ام بند کوله‌ی آقا رضا بود. پوسیده بود و پاره. آقا رضا نارفیقی نکرده بود. روی شانه‌اش نگهش داشته بود و به خاطر پوسیدگی اعتمادش را از او نگرفته بود.
شکنجه‌ی برگشت بدتر از رفت بود. هر تکان خوردنی در شهر برایم حکم کابوس داشت. در خانه ناهار خوردم و خوابیدم. از درد وحشتناک بیدار شدم. اثر مسکن‌ها که می‌رفت درد وحشتناک، مبهم و گمی در تمام بدنم شروع می‌شدند.
نزدیک غروب به زحمت نماز ظهر و عصر خواندم. عصا برای ایستادنم افاقه نمی‌کرد. دست دیگرم را به کالسکه‌ی آیه می‌گرفتم. بی‌دلیل گریه‌ام گرفته بود. نماز که تمام شد روی فرش ولو شدم. حالم کمی بهتر بود. پدرم آمد روی صندلی بالای سرم نشست. دو روز بود به ایران برگشته بودند. از بس من جان نداشتم چندان حرف نزده بودیم. دیوان حافظ آورد. حمد خواند. صلوات فرستاد. و گفت نیتش این است که جناب حافظ در این شرایط با من حرف بزند. به مقتضای حالم. بسم‌الله.
مادرم فالم را نپسندید. به نظرش تلخ آمده بود. چندبار خواست صدای پدرم را ببرد. که ادامه ندهد. نگذاشتم. گفتم پدر بخواند: «گر از این منزل ویران به سوی خانه روم/ دگر آن جا که روم عاقل و فرزانه روم» دوستش داشتم. مادرم نه. خودم دوست‌تر داشتم یک غزل قبل‌تر بیاید اصلا. به وقتش می‌آمد.
بداخلاق شده بودم. و بدقلق. دست خودم نبود. اینکه مادرم در معرض این بی‌حوصلگی‌ها و نق‌زدن‌هایم بود نگرانم می‌کرد. می ترسیدم عاقبت به خیر نشوم. همین.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سعید IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    89 5
    از خداوند متعال قادر در این روز ارزشمند دحوالارض شفای ایشان را خواهانم
  • شفاء IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    56 0
    اللهم اشفه و اشف جمیع مرضانا بمحمد و آله الطاهرین و صل علیه و علیهم أجمعین.
  • رسول ملکیان اصفهانی IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    39 4
    با سلام و احترام دوست عزیزم جناب حجت‌الاسلام مسعود دیانی که شما را از نزدیک ندیدم ولی بخاطر برنامه پر بار سوره درشبکه چهار که یک تنه بار شبکه قرآن و رادیو قرآن را به دوش می کشیدید بسیار دیده بودم. همیشه دعا گویتان بودم تا بیشتر درخدمت قرآن و ذیل آن احادیث اهل بیت صلوات الله علیهم اجمعین باشید. و هم اکنون نیز دعا گویتان و تمام مریضها هستم . و ازخداوند تبارک وتعالی شفای کامل وعاجل خواهانم. امیددارم دراین ایام که کمی فراغت بال به خاطر مصلحت و حکمت مریضی دست یافته اید دست به قلم برده و تجارب با ارزشتان را ثبت کنید. و انشاء الله بعد از شفا با همت مضاعف در تبلیغ و ترویج و تبیین عالمانه کتاب آسمانی و وحیانی قرآن قدمهای راسختری بردارید. امید است که شبکه قرآن و رادیو قرآن که بسیاردلم ازآنها آزرده خاطر است کمی بخود آیند و ازاین فرصت الهی که دردستشان است در نشرمفاهیم و تفسیر قرآن استفاده کنند و این دو رسانه را به تلاوت ومسابقه وسرگرمی نگذارند.
    • خوشا بانگ قرآن... IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
      15 2
      البته تلاوت عالی است کنار چیزهای دیگر نام نبریم
    • عقيلي IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      3 0
      سلام من نيز با نظر شما بسيار زياد موافقم
    • احمد IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
      2 0
      رادیو معارف را هم اضافه کنید که چنان تن صدایی برایش تنظیم کرده اند که بیست دقیقه بیشتر نمیتوان گوش سپرد برعکس رادیو جوان استریو پخش میشود
  • مهدیه IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    28 2
    از شنیدن خبربیماری استاد دیانی بسیار اندوهگین شدم. با فرصتی که به لطف الهی در استفاده از برنامه سوره فراهم شد بسیار آموختم. از خداوند متعال شفای ایشان را مسئلت می کنم.
  • صادق IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    32 1
    سلام،به حق مادرمون حضرت زهرا سلام الله علیها،خداوند سلامتی رو بهشون برگردونه
  • سعید IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    20 1
    سلام بسیار متاثر شدم هر که در این بام مقرب تر است جام بلا بیشترش میدهند اللهم اشف کلّ مریض
  • محمد IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    9 0
    با سلام از خدای متعال شفای عاجل همه بیماران خصوصا این روحانی عزیز رو خواهانم یاعلی
  • علی IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    11 0
    امیدوارم به حق این شبها شفا یابید
  • احمدی IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    12 0
    حضرت استاد دیانی عزیز الان که از برنامه شب اول محرم دیدمتان دلم گرفت منتظر برنامه تان بودم ان شاالله شفای عاجل بحق الزهرا سلام الله علیها امید ما به شفای مادر است. ان شا الله در کمال عافیت محکم و جذاب ادامه دهید
  • ناشناس IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    12 0
    به حق ایام محرم خداوند همه بیماران را به حرمت بیمار کربلا بخصوص استاد دیانی را شفای عاجل عنایت فرماید
  • بخدا IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    6 0
    خدا شفایرعاجل عنایت کند بررسی شود که ایا ایشان هم در جنگ بیوتروریسم ب سرطان دچار شده اند هیچ چیر از وهابیون و اسرائیلی ها ک افرادی ک علیهشان افشاگری میکنند رو اینگونه ترور میکنند
  • محسن IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    10 0
    امشب وقتی دوباره برنامه سوره رو دیدم فقط افسوس خوردم و،😭 از عمق وجود برای همه بیماران طلب شفای عاجل از خدای بزرگ کنیم
  • شیراوژن IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    9 0
    به حق این شب های عزیز آقا امام حسین همه ی مرض ها رو شفا بده مخصوصا این مجری عزیز را
  • سید IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    6 0
    سلام حاج آقا نگران نباش امام رئوف علیه السلام قطعا شمارا شفادا ده اندنگران نباشید به زودی آثار بیماری از جسم شما رفع خواهدشد.ان شاءالله
  • فاطمه IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    7 0
    سلام خداوند ایشون و همه ی خدمت گزاران اسلام رو شفای عاجل عنایت کنند . الهی آمین
  • بهنام IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    3 0
    واقعا شوکه شدم ایشان رو بسیار دوست داریم با اون برنامه بسیار لازم و پر بار به حق امام حسین خدا شفا بده
  • نعمت زاده از دزفول IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    5 0
    خداوند هرچه زودتر سلامت جسم و جان کاملی کرامت فرماید
  • پیمان IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    1 0
    با وجود اینکه بعد از برنامه با آقای خسروپناه کمی از ایشان دلخور بودم اما از صمیم قلب برای ایشان آرزوی سلامت و توفیق روزافزون دارم
  • ناشناس IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    3 0
    چیزی نیست امتحان الهیه
  • محمدی IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    2 0
    امروز اول محرم تو حرم امام رضا برای شفای ایشون دعا کردم . خود امام رضا به حق جد غریبشون شفای ایشون رو بده .
  • سید محمود میر علی یاری IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    2 0
    یا من اسمه دوا وذکره شفا صمن سپاسگزاری از بابت زحمات جنابعالی در برنامه سوره از خداوند متعال خواستار شفای عاجل شما وتمام بیماران هستم .
  • ع.ع محمدپور IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    4 0
    از شنیدن بیماریتان سخت اندوهگین شدم. هرچند مقرب درگاه ایزدی نیستم اما به وسع خودم از ته دل شفا و عاقبت بخیری شما را از خداوند متعال عاجزانه تمنا می کنم.
  • خادم IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    5 0
    با سلام . ان شاالله حضرت رضا علیه السلام شفای عاجل عنایت بفرمایند
  • محمد IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    7 0
    دعای سلامتی و شفای عاجل برای ایشان داریم. انشاالله
  • ریحانه IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    2 0
    خدایا استاد بزرگواررا شفا بده به حق شش ماهه کربلا
  • زهرا IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    1 0
    خیلی ناراحت شدم خدا وند متعال همه ی بیماران ازجمله ایشان را شفای عاجل عنایت کنند بخق آقامون حسین علیه السلام
  • ناشناس IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    4 0
    بسیار متأثر شدم.انشاالله شِفای کامل پیدا کنند.بحق این شبهای عزیز و صاحب عزای ابن شبها. حیف از این استاد ارجمند.
  • آرام IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    3 0
    با سلام خدمت استاد معزَز و توانمند جناب آقای دیانی عزیز از برنامه ی تخصصی شما لحظه لحظه می شود استفاده کرد. احسنت به مدیریت شایسته ی شما در هدایت سوالات و پاسخ های کارشناسان محترم. آفرین به این روشنگری های زیبا ولازمِ به مقتضای زمان. امیدوارم که به حق صاحب این شب‌های گرانقدر حضرت مولانا صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف،که عزادار جد مظلومشان هستند،هرچه زودتر لباس عافیت برتن کنید. برایتان دعا میکنم،مطمئنم که شما بسیار قوی وبا اراده اید که اینچنین تمام قد پا در میدان جهاد تبیین نهاده اید.
  • علی IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    1 0
    متاسفانه چند ماهی همسرم به این بیماری سرکش مبتلا شده... دردمندم و دردتان را درک میکنم... فقط تنها اسلحه را دعا و توسل به اهل بیت علیهم السلام میدانم... الهم اشفع کل مرضانا... انشاالله بزودی در برنامه خوب سوره صحیح و سالم دیدار تان کنیم...
  • هادی IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    2 0
    خدا شاهده وقتی شبکه چهار زدم و چهره حاج آقا دیانی را دیدم شوکه شدم اصلا باور نکردم شک کردم که آیا ایشون همان روحانی خوش چهره قدیمی است یا نه خیلی حالم گرفته شد خدایا به حق این شب عزیز شب اول ماه محرم شب متعلق به امام حسین که پیش شما آبرومند است این سرباز مخلص و بی ریا را شفا بده بحق اهل‌بیت علیهم‌السلام
  • حسین IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    0 0
    انشاالله سلامت و عاقبت به خیر باشید و ما از برکات وجودشان بهره مند
  • نصیری IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    2 0
    سلام سلام بر غیرتی که شبهای محرم، حرم را طلب می کند و و تاریخ را از وجود حرم می کاود. سلام بر غیرتمندی که بیماریش را به حرمت وا می دارد تا توان به بدن بازگردد تا حقیقت تاریخ حسین (ع) را بر همگان بنمایاند . عزیز دل به حرمت مادر حرم، خالق حرم را قسم می دهم شفا عاجل نصیب شما بدارد در این کولاک سختی ملتمس دعا هستیم
  • کربلایی IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    2 0
    اقای دیانی از دیدن چهره شما در برنامه شب دوم ماه محرم شوکه شدم خواستم بگم منم دچار بیماری سرطان هستم اما حس خوبی با خدایم دارم امیدوارم از بیماریتون لذت با خدا بودن را بیش از پیش تجربه کنید التماس دعا
  • ملکی IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    1 0
    الهی خدا بحق امام حسین شفای عاجل عنایت بفرماید امین رب العالمین
  • کشاورزی IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    1 0
    سلام اللهم اشف کل مریض بسیار اندوهگین شدم. برایتان دعا می کنم هرچه سریعتر سلامتیتان را بدست آورید.
  • علیزاده IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    0 0
    برنامه ی سوره برنامه ی بسیار پر ارزش و پرباریست، خوشا به حال ما که چنین عزیزانی مثل استاد دیانی داریم، خداوند در جمیع بلایا سرافراز و پیروزتان کند استاد.
  • حسن IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    0 1
    سلام علیکم. بحق گریه هایت در شب های رمضان و محرم، که نشان از خلوص و دل شکستگی تان داشت، آرزوی سلامتی شما را از درگاه حق دارم.
  • تبریزی IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    0 0
    خداوند به این برادر و استاد عزیزمان سلامتی کامل عنایت کند
  • هموطن IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    0 0
    خدا شفا بده خیلی ناراحت شدم
  • اشرفی IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    0 0
    سلام استاد دینانی .با دیدن چهره جدیدتون اول فکر کردیم که تازه از سفر زیارت حج برگشتین .فقط خواستم فال مثبت زده باشم .ولی الان می بینم قصه یه چیز دیگه .با اراده قوی به کارتون ادامه بدین و اصلا کم نیارین .راضی باشین به رضای خدا .به امید شفای عاجل
  • ناهید IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    0 0
    اللهم اشف کل مریض، ان شاالله سلامتی عاجل و کامل، خبر تلخی بود حمد شفا میخوانم
  • مخاطب برنامه سوره IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    0 0
    استاد دیانی عزیز انشاالله این اتفاق یک عشق ورزی زیبا هست میان شما و پروردگار، برنامه سوره بسیار پرمحتوی هست، از زحمات شما تشکر می کنم
  • محمدطاهرسیگارودی IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    1 0
    متاثر شدم ، گریستم و دعا کردم .
  • یکی از بینندگان همیشگی سوره IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    3 0
    الهی ای پروردگارم بحق تمام اولیا و انبیا این فرزند و بنده برحق خود را شفا بفرما تا باردیگر پر توان تر از قبل در برنامه پر بار سوره شاهد ادامه مباحث پر باری از قرآن و اسلام عزیز با اجرای ایشان باشیم امین یا رب العالمین
  • فریده جاوید NG ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    0 0
    سلام. بدانید و مطمئن باشین سرطان پایان زندگی نیست. شما برادر بزرگوار باید زنده بمانید و دین مبین اسلام به افرادی مثل شما خیلی نیاز دارد. من مرتب برای شما حمد شفا می خوانم و دعاگوتون هستم.
    • سادات طه IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      0 0
      سلامتی و عافیت و شفای عاجلتان را دراین ایام حزن اباعبدالله علیه السلام و الصلاه خواهانم.
  • سعید از شیراز IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    0 0
    با سلام و احترام خدمت برادر گرامی حجت الاسلام و المسلمین آقای مسعود دیانی بنده از بینندگان برنامه شما در شبکه چهار سیما بوده و هستم بسیار متاثر شدم از اینکه دیدم بیمار هستید دعا می کنم به حق این ایام و به حق وجود مبارک باب الحوائج حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام خداوند متعال شفای کامل به شما بدهد
  • Mojtaba IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    0 0
    سلام. براش دعا کنید. ان شاء الله به واسطه ماه محرم ؛ ماه امام حسین علیه السلام و وساطت ایشان شفا یابد و به کارهای بزرگ در راه خداوند ادامه دهد.
  • الفت IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    0 0
    سلام و ادب خدمت مجری با سواد و توانا و با اخلاق برنانه سوره از خداوند جلیل و در ایام از ارباب بی کفن شفای عاجل خواهانم هر در این درگه مقربتر است جام بلا بیشترش میدهند
  • سبحان IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    0 0
    بسم الله الرحمن الرحیم ان شاالله به زودی با صحت و سلامت برنامه رو اجرا میکنید.
  • محمد حسین IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    1 0
    از این که در برنامه سوره حضور یافته اید خوشحال شدم. خدایا به حق حسین و دختر سه ساله اش به همه مریض ها لباس سلامت وعافیت بپوشان.
  • سید سعید IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    0 0
    سلام خوشا به حالتان از این روحیه و دیانت که در اوج بیماری، عشق حسین و اهل بیت شما را مصمم تر از پیش به جهاد تبیین رهسپار می‌کند.
  • مصطفی IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    0 0
    با سلام خدا را قسم میدهم به حق سه ساله حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام همه مریضها و بالاخص این عالم زحمتکش که برنامه سوره را به خوبی پیش می‌برند شفای عاجل عنایت بفرماید
  • جلیل ادیبی IR ۰۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    0 0
    سلام، وقتی دیشب برنامه را دیدم نمی خواستم باور کنم که آنچیزی را که می بینم. یا من اسمه دوا و ذکره شفا و به حق این ایام حسینی شفای کامل و عاجل را از خداوند برایتان مسئلت داریم. برنامه سوره بحق از بهترین برنامه هایی است روشنگرانه و بدون گرایشات سیاسی و عالمانه و تاریخی موضوعات را دنبال می کند.
  • علی IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    0 0
    پارسال در فصل بنی امیه با برنامه سوره آشنا شدم و دهه محرم رو گذروندم. حتی با صدا و سیما تماس گرفتم و از برنامه سوره تشکر کردم. آقای دیانی عزیز دیشب شما رو دیدم. همچنان پر انرژی بودین. راستی دکور برنامه رو هم باتوجه به تغییرات ظاهر تغییر داده بودین. در این ایام به حق صاخبش دعاگوی شفای عاجل شما هستیم.
  • نقی پور IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    0 0
    سلام خداوندبه شما قوت دهد تادر سوره با جدیت ومثل همیشه پرمغز اجرا داشته باشید
  • صاحب دل IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    1 0
    حاج آقا ان شاءالله با دعای مردم و ائمه و امام حسین کاشف الکرب ان شاءالله حالتون زود زود خوب بشه من یه جوونم که با برنامه سوره اجرای شما خیلی فیض بردم ممنون خدا خیرتون بده💚
  • مسعود IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    0 0
    بسم الله الرحمن الرحیم
  • علیرضا IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    0 0
    خدایا به حق این شبهای عزیز محرم تمام بیماران و خصوصا جناب استاد دیانی را شفای عاجل بفرماید. ان شااله
  • ..... IR ۰۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    0 0
    ان شاء ا... امام حسین شفاء بدهند
  • سجاد IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    0 0
    فَمَا أَدْرِي ، يَا إِلَهِي ، أَيُّ الْحَالَيْنِ أَحَقُّ بِالشُّكْرِ لَكَ ، وَ أَيُّ الْوَقْتَيْنِ أَوْلَى بِالْحَمْدِ لَكَ اللَّهُمَّ ؛اجْعَلْ مَخْرَجِي عَنْ عِلَّتِي إِلَي عَفْوِكَ ، وَ مُتَحَوَّلِي عَنْ صَرْعَتِي إِلَى تَجَاوُزِكَ ، وَ خَلَاصِي مِنْ كَرْبِي إِلَى رَوْحِكَ ، و سَلَامَتِي مِنْ هَذِهِ الشِّدَّةِ إِلَى فَرَجِكَ
  • جلال IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    0 0
    سلام استاد برنامه سوره بااسیب شناسی شفاف فوق العاده اموزنده بوده ودرک عمیقی از دوران اسلامی بما میده انشالله بحق امام حسین زنده باشین صحت عاجل انشالله
  • امام رضایی IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    0 0
    بعید نیست بخاطر "برنامه سوره فصل سقیفه" مورد سوء قصد بیولوژیکی اشرار قرار گرفته باشند. اگر همین باشد جانبازی و شهادت در راه اهلبیت علیهم السلام گوارایشان باد. در جوار سلطان سریر ارتضا شفای عاجلشان را از خداوند مسئلت دارم
  • زهرا IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    0 0
    اگر برنامه ی سوره،فقط یک قسمت بود و آنهم در مورد رد نسبت خطبه ی هشتاد نهج البلاغه به امیرالمومنین، که در مورد زنان است کفایت می کرد.به حق اباالحسن امیرالمومنین،سیدالوصیین،خداوند به شما شفای عاجل و کامل عنایت فرماید.
  • محمد حسين IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    0 0
    سلام. از برنامه ارزشمند شما که با صداقت وبدون حب و بغض و سیاسی کاری جلسات را مدیریت کردید، بسیار سپاسگزارم. چیزی که در بسیاری از برنامه های مشابه کمتر دیده می شود.از خداوند متعال شفای جنابعالی را با شفاعت امام حسین ع درخواست می کنم.
  • عقيلي IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    0 0
    سلام استاد محترم مرحبا به اين روحیه و دیانت که در اوج بیماری، عشق حسین و اهل بیت شما را مصمم تر از پیش به جهاد تبیین رهسپار می‌کند.انشاالله هرچه زودترشفاي كامل حاصل شود
  • زینب IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    0 0
    به حق بیمار مصلحتی کربلا امام زین العابدین علیه السلام برای همه بیماران اسلام مخصوصا حجت الاسلام دیانی بزرگوار آرزوی صحت و سلامت دارم اللهم اشف کل مریض بحق فاطمه زهرا سلام الله علیها
  • شهرجردی IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    0 0
    بسم الله الرحمن الرحیم اللهم اشف کل مریض ، استاد و برادر محترم و عزیز ما از برنامه های پر بار و آگاهی دهنده ی شما بسیار استفاده کردیم چشممان را به وقایع پیرامونی باز کرد و میکند . حقا که جهادگر تبیین هستید و به کوری چشم نااهلان و دنیاپرستان از این بیماری به زودی در صحت و سلامت خارج می شوید و با قوت ادامه خواهید داد .الله ولی الذین امنوا ، شما در خبهه ی خدایید ان شاءالله و ترس و اندوهی بر شما راه نخواهد یافت به حول و قوه ی الهی . در اردوی مشهد با جمع دوستان برای شفای شما حمد شفا خواندیم و در حرم رضوی دعایتان کردیم . سلامتی و عمر طولانی و با عزت برایتان از خداوند متعال می خواهیم .
  • ابوالفضل رحمان IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    0 0
    خداوند سلامت بدارشما را به حق امام حسین (ع) ویارانش
  • بنده خدا انشاءالله IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    0 0
    به نام او که شفای تمام بیماران در دست اوست استاد دیانی عزیز بنده با دیدن چهره جناب عالی در فصل جدید سوره (کوفه) بسیار شوکه و متاثر شدم از خداوند منان برای جناب عالی و جمیع مخلوقات سلامتی در جمیع احوال را خواستارم
  • علی IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    0 0
    الان از شبکه 4 آقای دیانی را دیدم..ان شاالله خداوند شفای عاجل به ایشان و کلیه مرضای اسلام عنایت بفرماید...به برکت این ایام و نظر اباعبدالله الحسین علیه السلام..
  • محسن جمالی معصومی IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    0 0
    استاد عزیز مسعود دیانی از صمیم دل دعا گو و آرزومند سلامتی کامل شما هستیم.
  • عمار IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    0 0
    امشب شب حضرت قاسم علیه السلام است. امام حسین را بحق برادر زاده ی مظلومش حضرت قاسم قسم میدم ، که خود آقا برای همه‌ی بیماران بویژه آقای مسعود دیانی دعا بفرماید
  • علیرضا IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    0 0
    از خداوند متعال برایتان آرزوی صحت و سلامتی دارم، وجودتان ارزشمند و گرامی است و چقدر نیاز داریم به کسانی مثل جنابعالی که با علم و آگاهی تبیین دین می‌کنید.
  • مرتضی IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    0 0
    بسیار ناراحت شدم و از صمیم جان آرزوی شفا و بهبودی دارم و از خدای مهربان طلب می کنم که رنج و بیماریش را از او دور بدارد . تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد وجود نازکت آزرده گزند مباد
  • امین IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 0
    خداوند شفا دهد الهی آمین
  • سمیرا IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    0 0
    سلام من برای شما دعا کردم. الهی به حق امام حسین علیه السلام خداوند به شما سلامتی و طول عمر و توفیق بیشتر در خدمت به اسلام وتشیع عطا کند . دست دشمنان از آزار شما کوتاه باد. آمین
  • محمدحسین IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    0 0
    به حول و قوه الهی و با توسل به معصومین علیهم السلام و شهدای گرانقدر اسلام ، از خداوند منان مسئلت می نمائیم ایشان هرچه زودتر بهبودی کامل پیدا کنند و با روشنگری های برنامه بسیار خوبشان اسلام ناب محمدی را به شیعیان و مسلمانان جهان معرفی نمایند. امین یا رب العالمین به حول و قوه
  • فرهنگی IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    0 0
    برای شما عینی شدن این آیه ورسیدم به این مقام را از خداوند متعال و شفا برای همه خواستارم لکیلا تاسوااعلی مافاتکم ولاتفرحوا به مااتاکم
  • ف IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    0 0
    سلام. به لطف و عنایت الهی زودتر همه مریضها و شما شفا پیدا کنید ان شاء الله.
  • سید حسن IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    0 0
    خدا را به خون شهدای کربلا وعزیزان امام حسین قسم میدم که روز عاشورا شفا عنایت اعطا فرماید انشالله
  • پائیزان IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    0 0
    سلام علیکم خداوندهمه بیماران روشفاعنایت بفرمایدبه حق الحسین علیه السلام.لحظه ای که ایشان رابااین چهره دیدم بسیارجاخوردم وناراحت ازخدامیخواهم ایشان راشفاوبه عزیزانش ببخشد.
  • افشار IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    0 0
    خدا شفای عاجل عطا کند.واقعا حیفه
  • N IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    0 0
    خداوند به حق باب الحوائج علی اصغر ایشون وهمه مریضها به خصوص حامیان دین رو شفای عاجل عنایت نماید
  • سجاد IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    0 0
    با سلام خداوند، شفا دهد، برنامه بسیار خوب تشکر
  • خانم فرهنگی بازنشستته۶۶ IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    0 0
    با سلام لکیلا لا تاسوا علی مافاتکم بلی تفرحوا بما اتاکو برای شما آرزوی سلامتی و توفیقات بیشتر را در جهاد آیین از خداوند خواستارم کسی که اعتقاد دارد همه اتفاقات برایش احدال حسنین است
  • شهین زارع IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    1 0
    سلام چند شبه که با شوهرم در مورد شما صحبت میکنم ایشون معتقد بودن از سفر حج برگشتید .وقتی سرچ کردم و به بیماری شما پی بردم شک نکردم با اراده ای که دارید و علاقه به ائمه حتما شفا پیدا میکنید.فقط روحیه رو از دست ندید.ما منتظر دیدن برنامه هاتون در سال های اتی خواهیم بود
  • محسن IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    0 0
    با سلام و احترام در پناه و در خدمت خدا و أهل البیت سالم و سلامت و مستدام و پایدار باشید
  • فاطمه دلیر IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    1 1
    سلام استاد دوانی از خدای رحمان و رحیم سالم و سلامت برایتان میخواهم برای رفتن خیلی زود است باید باشید تا کارهای زیادی که هنوز بر زمین مانده وکسی برای برداشتنش احساس مسئولیت نمیکند بردارید مگر شیعه چند وظیفه شناس کاردان دارد خدایا به حق غم و دلواپسی حضرت زهرا شفا ی آقای دیانی را عطا بفرما
  • د IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    0 0
    دعا گوی شما بزرگوار فرهیخته هستیم، به حق آقا علی اصغر سلامتی شما را ازدرگاه خداوند خواستاریم
  • حسینی IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    0 0
    اللهم اشف کل مریض .خدا شما حفظ کند .یا رب حسین بحق حسین اشفع صدر حسین بشفای مسعود دیانی .وطول عمر ایشان .
  • هادی US ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    1 0
    انشاالله به حق امام حسین خداوند مهربان شفای شما مجری.محترمو و همه مریضها شفا عنایت بفرمائید.امین
  • احمد رضازاده IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    0 0
    با سلام انشاالله خداوند متعال در این ماه شریف و به حق ارباب ابا عبدالله الحسین علیه السلام شفای خیر عطا فرماید.
  • محمد IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    4 0
    امشب ک زدم شبکه چهار و چهره ایشون دیدم شوکه شدم.ازخداوندمتعال و باب الحوائج و به دودست بریده ابولفضل العباس(ع) میخام سلامتی ایشون و دیگر گرفتارها زودتر برگرده و لباس عافیت بپوشونه.
  • ساداتی IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    1 0
    ازخداوند متعال بحق شب تاسوعا شفای عاجل وکامل میخواهم برای اقای دیانی استاد بزرگ ومجری برنامه ف‌وق العاده علمی این شبکه انشالله
    • عاشق حقیقت IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
      0 0
      عزیز دل جناب استاد دیانی الان که ار بیماریتان مطلع شدم دراین رو تاسوعا بسمت کربلا و امام شهیدمان حصرت ابا عبدالله و قمر بنی هاشم ابوالفصل العباس ایستادم برای همه بیماران بویژه شما ارزوی سلامتی کددم
  • زینب IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    0 0
    خداوند بحق موسی بن جعفر به آقای دیانی شفای کامل و عاجل عنایت کند ان شا الله
  • پگاه IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    0 0
    حاج آقا انشاالله که خوب میشید من تمام این شبارو دعامیکنم واسه شما فقط
  • کاظمی IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    0 0
    سلام جناب استاد . سلامتی شما را از درگاه خداوند منان خواستارم . به حق حسین و شب های عژای حسین ع
  • ناشناس IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    0 0
    سلام بر استاد خوب جناب دیانی، انشاء... خداوند هر چه زودتر لباس عافیت بپوشاند. مرحبا بر این روحیه که همچنان ثابت قدم در راه روشنگری دین هستید.
  • تینا IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    1 0
    آقا من اولین بار که سوره محرم امسال رو دیدم به شوخی گفتم این حاجیه چه ریشارم زده فردا هم امامه رو برمی داره😞 حلال کنید😞 مادرم شنید گفت ابروهاشم زده به نظرت؟این بنده خدا سرطان گرفته، واقعا شرمنده شدم، اگر این پیام رو می بینید حلال کنید
  • بانو IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    0 1
    سلام همینکه متوجه بیماری ایشان شدم متاثر شدم به امید شفای هرچه زودتر ایشان به حق این روزها.
  • حسن ابادی IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    0 0
    الهی به حق معنویت سحر عاشورا شفای عاجل ایشان همه مریض ها را ازدرگاه معبود شهدای عاشورا عاجزانه خواستاريم
  • محمد IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
    0 0
    خدا شفا بده
  • زهرا IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
    0 0
    آقای دیانی، من خیلی تلوزیون نمی‌بینم اما تلاش می‌کنم برنامه سوره را از دست ندهم. همین حالا که برایتان می‌نویسم شب عاشوراست و مهمان برنامه به بیماری شما اشاره کردند. ای کاش سفری به کربلا بروید و در زیر قبه سبز امام شفا بگیرید. من هم به فراخور وسعم برایتان صدقه می‌دهم و حمد به نیت شفا می‌خوانم و زیارت عاشورا به نیت توجه مولا به حال شما. اسلام آدمهای آگاه و خوبی مثل شما را نیاز دارد. بلا و بیماری از شما و همه بیماران دور باشه.
  • حمید مصوری IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
    0 0
    سلام. جناب دیانی. من فقط چند بار برنامه سوره رو دیدم و خیلی لذت بردم. حیفه شخص محترم و مؤثری مثل شما با یک بیماری و در اثر ... معذرت می‌خوام. لطفا برای درمان به کلینیک آجودانیه آقای دکتر عارف قنبرزاده مراجعه فرمائید. ان‌شاءالله به زودی شفا حاصل شود. انواع بیماری سرطان به طور قطع قابل درمان است.
  • گلچین IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
    0 0
    ممنون از برنامه خوبتون. ان شالله به حق آقا اباعبدالله الحسین علیه السلام خداوند شفای عاجل بهتون بده🤲
  • فریده US ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
    0 0
    سلام ، استاد دیانی ، مرتب برنامه خوب شما رو دنبال میکردم ، امسال به علت بیماری سرطان و عمل کردن از دیدن برنامه شما محروم شدم تا اینکه ناگهان یکی از برنامه ها رو دیدم ، شوکه شدم ، با همه دردی که دارم برای شفای شما و خودم دعا کردم
  • فریده IR ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
    1 0
    سلام ، استاد متشکرم از برنامه خوبتون ، مرتب برنامه رو پیگیری میکردم تا متوجه شدم به بیماری سرطان مبتلا شدم و درگیر بیماری و عمل جراحی شدم ، ناگهان در این چند شب با حال بد ، ناگهان شبکه چهار زدم و شما رو دیدم ، شوکه شدم ، حالتون رو درک میکنم ، براتون دعا کردم ، خدا به لطف شفاعت امام حسین ( ع ) به هر دومون سلامتی عطا کنه
  • فلاح نژاد IR ۰۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
    1 1
    سلام انشاءالله امام حسین وحضرت عباس ام البنین شفاتوبده حاضر م دردت رابجان بخرم وجود توو برنامه هات مهم وواجب است توبازد بمانی دردت رامیخرم روحانی هایی مثل تو بااخلاص باید دردشونو انسان بخره اونم باتمام وجود دوستت دارم حامی حسین گریه کن حسین فدای اون حق حق گریه هایت همون گریه ها تور شفا خواهد دردت انشاءالله
  • محبوبه IR ۰۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
    0 0
    وقتی از بیماری آقای دکتر دیانی مطلع شدم اشک ریختم. خدا شفای عاجل عنایت کنه چرا که خدمت زیادی به فهم واقعه ی عاشورا در برنامه سوره کردید
  • حامد GB ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
    0 0
    خداوند به ایشان وهمه بیماران شفا عنایت بفرماید به حق فاطمه زهرا
  • احمد IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
    0 0
    استاد عزیز امروز در کنار مرقد مطهر علامه مجلسی دعاگوی شما خواهم بود
  • رضا مهران IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
    0 0
    اللهم اشفع کل مریض.خداوند به استاد دیانی صحت و سلامتی عنایت بفرماید بحق حسین علیه السلام
  • نادمی IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
    1 0
    چند روزی است که برنامه سوره را میبینیم، خیلی مفیده خدا توفیقات تون را زیاد کنه و مریضی تون را هر چه زودتر شفا بده، حیفه که افراد زحمت کش در اشاعه فرهنگ دینی و عاشورایی کم کار شن یا خدایی نکرده نباشن
  • سلماس IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
    1 0
    با سلام از خداوند متعال برای شما بزرگواری شفای عاجل رو خواهانم
  • جواد صفذی IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
    0 0
    از دریچه قاب شما ، از نگاه سوره شما اسلام را جور دیگری یافتم ، پیامبر این دین با عظمت و بزرگ را جور دیگری شناختم و جور دیگری عاشقانه تر اهل بیتش را یافتم ، سوره شما مرا تشنه تر کرد برای سیراب شدن از دریای با عظمت اسلام و پیابر و اهل بیتش ، تاریخ اسلام از سوره شما پر درد تر و عاقلانه تر شناخته شدم برایم برایتان طول عمری باعظمت و پر برکت تر آرزومندم و دعا گوی شما ،جناب دیانی عزیز
  • ناشناس IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
    0 0
    خدابحق ماه محرم وباب الحوائج قمربنی‌هاشم وسیدالشهدا این روحانی عزیزوقرانی راشفای عاجل عنایت کند امین یارب العالمین
  • مرتضی محمودی اصل IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    0 0
    ناراحت شدم واقعا، خدارا قسم میدم به دستهای از بدن جدای اباالفضل العباس(ع) به آقای دیانی عزیز شفای عاجل عنایت کنه.
  • ریحانه IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    0 0
    سلام آقای دیانی با برنامه ی شما امسال مفهوم کربلا وامام حسین (ع) برای من رنگ دیگری گرفت ... از امام حسین (ع) شفاتون رو خواستم
  • جواد وکیلی IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    1 0
    خداوند بحق اهل بیت علیهم السلام شفای عاجل به استاد بزرگوار عنایت فرماید 🤲
  • فاطمه IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 0
    ان شاا... شفای عاجل پیدا کنند همه ی مریضان اسلام.بخصوص اقای دیانی.ان شاا...به شفاعت حضرت زهرا(س)برسید.
  • بهروز قدیانی IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 0
    سلام به استاد دیانی آرزوی سلامتی وشفا برایتان وهمه مرضای مومنین را از خداوند منان خواستارم به حق الحسین
  • حسین IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    0 0
    خداوند سلامتی بدهد حمد شفا قرائت میکنم
  • محمد IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    0 0
    جهت سلامتی ایشان و همه مریض ها، صلوات
  • ابراهیم IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    0 0
    سلام.میشه.عاشق ودلباخته .ومبلغق دین خدا باشی .ازعلی وفاطمه وحسن وحسین وابوالفضل بگی اونوقت اونا تورو ولت کنند .ورهات کنند .نه اوناخودشون هواتو دارن .تو از اونایی واوناهم تورو دوست دارند.تو دیانی جان خوب میشی .به دستهای بریده ابوالفضل وگلوی بریده اکبر وحسین خوب میشی .ان شالله .وشفا هت میدن خودشون .ان شالله
  • رضا IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    0 0
    جناب دیانی عزیز از خداوند متعال عاجزانه درخواست شفای شما را دارم که چون واقعا با برنامه بسیار ارزشمندتون حق به گردن من دارید چون چیزهای زیادی یاد گرفتم
  • یا علی IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    0 0
    به حق لباس پیامبر صلی الله علیه وآله که بر تن دارید شفای عاجل شما و بهبودی کامل تان را از خداوند متعال درخواست میکنیم
  • پوردریایی IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    0 0
    خدا رو قسم میدهم به حضرت زهرا همه بیماران وبخصوص استاد دیانی را شفای عاجل عنایت فرماید
  • ذهن DE ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    0 0
    خدایا بحق علی علیه السلام شفای ایشان را بده ان شاءالله
  • امراله یخچالی IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    1 0
    من به تازگی برنامه سوره را دیدم و تعجب کردم امیدوارم خداوند شفای عاجل به شما عنایت فرماید اللهم صل علی محمد و آا محمد و عجل فرجهم
  • دلتنگ امام رضا...علیه السلام DK ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    0 1
    ان شاالله امام رضای غریب شفایتان دهد به حق جوادش...سلام الله علیهما...مثل من که دوسه سال پیش به این بیماری مبتلا شدم و آقای رئوف شفایم داد💗
  • علی FR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    0 1
    شما ذخیره اسلام هستید انشاالله به سرعت سلامتی کامل به دست بیاورید
  • افشین IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
    0 0
    راننده خانه دیگه چه صیغه ای هستش
  • عباس سوری از فرحزاد IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    0 0
    از امام حسین شفا ی ایشان را طلب میکنم بنده حقیر بیننده برنامه های ایشان هستم و خواهم ماند با بودن ایشان انشالله یا علی مدد
  • امیر IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    0 0
    حاجی بجنگ کم نیار .اوس کریم داره صبرت رو محک میزنه تا ایمانت قوی تر بشه .میدونم خوب میشی و مثل یه الماس تراش خورده سربلند از این امتحان بیرون میای
  • احمدهمتی IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    1 0
    سلام خداوند شفاعنایت فرمایدهمه بیماران راخصوصاحاج آقادیانی را
  • خادمه IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    1 0
    امیدوارم به حق ایام فاطمیه همه ی بیماران از حضرت صدیقه طاهره (س) شفا بگیرند.
  • یحیا IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    1 0
    سلام امشب ۲۸ اذر۴۰۱ مدتی برنامه سوره تماشانکرده بودم ولی امشب دیدم چطور شد !؟ مجری قبلی ریش داشته و سرحال چطور شد !؟ اصلا متوجه واقعیت نشدم رو این حساب رفتم سراغ دستگاه رم و استولاب نجومی دیدم بله متاسفانه مجری باشخصیت که دقیقا اسمشون نمی دانم کیست دچار بیماری کانسر شدن و بسیار تاسف و دعا کردیم که به امید خدا و گرفتن از دانش پزشکی انشاالله درمان و سلامتی ایسان از خدای متعال دارم خدا وند شفا بده
  • محمدرضا باقری IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    0 0
    جناب آقای دیانی با عرض سلام از برنامه سوره بسیار استفاده می کنم.شفای آن فرزانه عزیز از جمله آرزوهای من است. محمدرضا باقری
  • رحیمی IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
    0 0
    با سلام ..خدمت مجری توانمد خداوند به شما سلامتی کامل بدهد برای شما دعا میکنیم که هرچه زودتر ابن بیماری را شکست بدهید...ایکاش یه برنامه مختص امر به معروف و نهی از منکر با حضور کارشناس و متخصص این فریضه استاد علی تقوی یگانه انجام بدهید و برای خود باقیات و الصالحات ذخیره کنید...
  • محمد پیران IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
    0 0
    باسلام ودعای خیر.. اللهم اشفع مرضانا بمحمد و آله الطاهرین و صل علیه و علیهم أجمعین
  • حجت FR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
    1 0
    خداوند همه بیماران از جمله این برادر بزرگوار را شفا دهاد
  • هموطن IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    1 0
    عالمانِ اهل عملِ این سرزمین رو ترور میکنن تا بی خاصیتهای بی سوادِ ریاکار، همچنان صندلی بدست مشغولِ ریاستشون باشن و رای جمع کردن.
  • راحم IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    2 0
    خدا رحمتش کند و با امیرالمومنین علیه السلام محشور .
  • اسکندری IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    2 0
    خداوند رحمتشان کند.وشفاعت ما را هم بکنن
  • س IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    1 0
    خدا رحمتشان کند. انشاالله
  • یک مسلمان طرفدار IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    1 0
    اه که چقدر سوگوار شدیم ، هنوز باورم نیست که ایشان رفتند و ما از وجود معارف ایشان محرومیم ،با دلی اندوه بار رحلت ایشان را تسلیت عرض می کنم و از خدای بزرگ برایشان درجات عالی بهشت را تمنا دارم و برای خانواده ایشان صبری جمیل را خواهانم خدا رحمتشون کند 🙏🖤
  • مجید IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    1 0
    بسم الله الرحمن الرحیم. اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم روحش شاد .انشاء الله که با آل محمد مشهور بشود . اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم. بسیار دوست داشتنی.
  • ابراهیم IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
    1 0
    روحشان شاد برنامه سوره شان بسیار ٱموزنده بود
  • ما را دعا کن IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    1 0
    سلام و عرض ادب استاد، شاید آنجا، پیام های ما راببینید، لطفا ما را دعا کنید.
  • فرشته IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
    1 0
    حیف از رفتن یک مرد خدا که من گم شده به بودنش به حرفهای خداییش نیاز داشتم که به ارامش میرسیدم