شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
برنامه هفتگی حرم مطهر

حوزه/ مراسم حرم مطهر کریمه اهل‌بیت سلام‌الله علیها در ایام شهادت امام جواد علیه السلام و سالروز ازدواج امیرالمؤمنین علیه السلام و حضرت زهرا سلام الله علیها با مداحی سیدعلی حسینی نژاد، عباس حیدرزاده و سیدرضا تحویلدار برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، برنامه هفتگی مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از ۴ تا ۱۰ تیرماه شامل سالروز شهادت امام جواد علیه السلام و ازدواج امیرالمؤمنین علیه السلام و حضرت زهرا سلام الله علیها از سوی روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.

بر اساس این گزارش مراسم حرم مطهر هر روز شامل نیایش صبحگاهی همراه با سخنرانی، مراسم سخنرانی قبل از اذان ظهر، قرائت زیارت نامه بعد از نماز عصر، مراسم سخنرانی قبل از اذان مغرب و مراسم سخنرانی بعد از نماز عشا خواهد بود.

سخنران مراسم قبل از ظهر از شنبه تا دوشنبه حجت الاسلام والمسلمین حسین وحیدپور، از سه شنبه تا پنجشنبه حجت الاسلام والمسلمین حسن بابائیان و جمعه حجت الاسلام والمسلمین احمد لقمانی خواهد بود.

مراسم قبل از مغرب نیز شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق کفیل، دوشنبه و سه شنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین احمد غلامعلی، چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام اسماعیل خورشیدی، پنجشنبه در قالب محفل انس با قرآن با سخنرانی حجت الاسلام صافی و جمعه در قالب برنامه زمزم مهدویت با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین همتی برگزار خواهد شد.

مراسم شب‌های حرم مطهر بانوی کرامت نیز از شنبه تا جمعه به ترتیب با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین مؤمنی، فرحزاد، حسینی قمی، پناهیان، مؤمنی، میرباقری و برمایی برگزار می شود و از چهارشنبه شب تا جمعه شب نیز در ایام شهادت امام جواد علیه السلام و سالروز ازدواج امیرالمؤمنین علیه السلام و حضرت زهرا سلام الله علیها به ترتیب سیدعلی حسینی نژاد، عباس حیدرزاده و سیدرضا تحویلدار مداحی خواهند کرد.

پنجشنبه ۹ تیرماه مصادف با روز شهادت امام جواد علیه السلام دسته عزای خادمان و زائران رأس ساعت ۹ صبح از مسجد امام حسن عسکری علیه السلام به سمت حرم مطهر بانوی کرامت با مداحی عباس حیدر زاده برپا خواهد شد.

همچنین در هفته پیش رو سه شنبه شب قرائت دعای توسل با حضور مداحان هیأت جانبازان استان قم، پنجشنبه بعد از نماز صبح قرائت زیارت عاشورا با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی و مداحی سیدجواد میرجعفری، پنجشنبه شب قرائت دعای کمیل با صدای عباس حیدرزاده و قرائت زیارت جامعه کبیره با صدای حجت الاسلام شهیدی و جمعه صبح مراسم صبحگاهی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد و قرائت دعای ندبه توسط محمدرضا عاصی برگزار خواهد شد.

گفتنی است در هفته پیش رو یک شنبه قبل از اذان مغرب ویژه برنامه رسانه ای تقرب در حرم مطهر بانوی کرامت تهیه و از شبکه قران و معارف سیما پخش خواهد شد و دعای ندبه صبح جمعه نیز از شبکه دو سیما پخش زنده خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha