جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سیدتوفیق رضایی

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه کردستان گفت: طلاب و روحانیونی که در سراسر کشور به ویژه در دورترین نقاط کردستان مشغول انجام امور تبلیغی هستند می توان آنان را سربازان جبهه فرهنگی و دینی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام سیدتوفیق رضایی امروز در نشستی با جمعی از مبلغین و طلاب استان کردستان، اظهار داشت: کار فرهنگی و تبلیغی یک مبارزه نرم در راستای رسیدن به اهداف تعیین شده است.

معاون تهذیب حوزه علمیه کردستان گفت: طلاب و روحانیونی که در سراسر کشور به ویژه در دورترین نقاط کردستان مشغول انجام امور تبلیغی هستند به نوعی می توان آنان را سربازان جبهه فرهنگی و دینی دانست، کسانی که برای تبیین آرمان های اسلام و انقلاب وقت و زمان خود را وقف این کار بزرگ کرده اند.

وی ادامه داد: کسانی که به عنوان مبلغ دینی در جامعه به ویژه مناطق دوره افتاده و محروم حضور پیدا می کنند وظایف بسیاری سنگین و حساسی برعهده دارند، بنابراین یک روحانی و طلبه باید در مباحث دینی، فرهنگی، علمی و... از دانش بالایی برخوردار باشد تا بتواند به بهترین نحو ممکن جوابگوی مخاطبین به ویژه نسل های جوان باشد.

حجت الاسلام رضایی ادامه داد: آمارهای موجود نشان می دهد که تبلیغ چهره به چهره به ویژه در حوزه دین و اعتقادات از تبلیغات مجازی و... بسیار موثرتر و تاثیرگذارتر است.

معاون تهذیب حوزه علمیه کردستان گفت: موضوع دیگری که برخی از مبلغین مطرح می کنند، وجود افراد و گروه هایی است که تلاش دارند کار تبلیغ را با مشکل مواجه کنند، مبلغ باید با علم و درایت و تعهد خویش در مقابل این افکار منحرف و دین ستیز قرار بگیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha