پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حوزه علمیه گیلان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین علیپور گفت: بی بند و باری‌هایی را که در جامعه شاهد آن هستیم، علتش این است که مردم را با غدیر آشنا نکردیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین قاسم علیپور امروز در جلسه‌ای با معاونان حوزه علمیه استان گیلان با موضوع المپیاد ورزشی طلاب که در سال قبل به دلیل شیوع و همه گیری کرونا برگزار نشد، گفت: در تابستان به دلیل برنامه‌های علمی و پژوهشی که برخی مدارس برنامه‌ریزی کردند، و بعضی از مدارس هم در حال اجرای برنامه‌ها هستند، امکان برگزاری المپیاد ورزشی وجود ندارد.

وی افزود: المپیاد ورزشی طلاب در سال تحصیلی جدید برگزار خواهد شد، اما در این میان در حال برنامه‌ریزی هستیم که اگر امکانی پیدا شد، اواخر تابستان برگزار شود.

حجت الاسلام والمسلمین علیپور در مورد برنامه‌های پژوهشی اساتید و طلاب گفت: مدارس علمیه‌ای که تا به حال برنامه کارگاه مهارت افزایی اساتید را برگزار نکرده‌اند، برای برگزاری این کارگاه در تابستان برنامه‌ریزی کنند. مدارس علمیه‌ای هم که اردوی علمی _ پژوهشی را برای طلاب برنامه‌ریزی کرده اند، برای اجرا اقدام کنند.

مدیر حوزه علمیه گیلان در مورد عید غدیر خم و برنامه‌های آن، اظهار کرد:بی بند و باری‌ها را که در جامعه شاهد آن هستیم، علتش این است که مردم را با غدیر آشنا نکردیم، معاونین حوزه استان برنامه‌هایی که در سطح شهر و استان می‌توان با موضوع غدیر اجرا کرد را پیشنهاد بدهند تا ان‌شاءالله بتوانیم به بهترین وجه برنامه‌های غدیر خم را اجرا کنیم.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های خوبی که در غدیر می‌توان انجام داد، دیدار به خانواده‌های شهید سادات است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha